היררכיה של גיקים

גיקים. כולנו צוחקים עליהם, כולנו חיים בהכחשה שאנחנו כאלה. אבל כל אחד יודע שלא כל הגיקים נוצקו מאותה התבנית. יש הבדל בין אנשים רציניים ומתוחכמים המעריכים את ההישגים הספרותיים של "חולית" ו-"גר בארץ נכריה", ובין אלה שלומדים בעל פה את כל הדיאלוגים של קירק וספוק. לא דין חובב סרטי האנימה האיכותיים כגון "אקירה", כדין האוטאקו שרואה כל פרק של דראגון בול Z – ואפילו אלה פחות גרועים מאנשים שרואים פוקימון והם בני יותר מ-6.
על מנת להקל על ההתמצאות בהיררכיה מורכבת זו, הרי לפניכם תרשים זרימה קל-התמצאות. עיון מהיר יגלה לכם שחובבי סטאר טרק שמדברים קלינגונית פחות גרועים מחובבי סטאר טרק שמתחתנים בבגדי קלינגונים. הייתי גם מסביר מי אלה שנמצאים הרחק בתחתית, אלה שיותר גרועים מכולם, אבל זה גלוב לכל המשפחה.

The Geek Hierarchy

(דרך חפרן, כמובן)

34 מחשבות על “היררכיה של גיקים

  1. אחחחח אני שייך לכ"כ הרבה קטגוריות.

    הרמה הכי "נמוכה" שלי שם שחקן RD&D, (מה שנקרא שם Live-Action Role-Playing Gamers), שמקביל ברמה ל"Erotic Fanfic Writers" ^^

    ומאז שילדה נכנסה זה כבר לא גלוב לכל המשפחה, זה גלוב של כל המשפחה!

  2. האופן שבהם מנוסחים החוקים הראשונים מוציאים קצת מהרפרנס הטוב שהיה שם. מקשה על ההבנה שלו.

  3. לכן פוזלים לבורדים אחרים, לא יודע אם יצא לך לנסות את /p/, אבל הוא ממש טוב להעביר את השיעמום של הלילה, תקף במיוחד גם לגבי /an/

  4. MRM:
    אני דווקא מכיר את כל הצ'אנים, ד"א הכי כיף להכנס ליפני[2CHAN] וסתם להיכנס שם לדברים אקראיים. פעם נפלתי על איזה בורד של הנטאי GORE. משהו ממש מטורף.

  5. רואה שחורות, אתה בטח חושב, 'איזה עצוב שזה הנוסטלגיה שלהם…', אז אתה לא ראית את ההכי גרוע, ילדים שהיום בכתה ז' והנוסטלגיה שלהם זה ארתור ופוקימון. הנוסטלגיה שלי זה עמוס שוב. אחחחח, אלו היו ימים. אני זוכר את התקופה שהשתמשו בדיסקטים הגדולים[11 ס"מ?], איזה יוקרה זה היה כמשחק בא על 3 וחצי אינצ'. אני זוכר ששידרגנו את המחשב לכבוד היציאה של דום[לא, לא קנינו ג'יפורס מיליון ואמו לכבוד דומ 3, קנינו כונן שקורא דיסקים{!!!!!!!!!!!!!!!!} לכבוד דום 2]. עכשיו אתה תתבכיין על זה שהנוסטלגיה שלי זה לא נוסטלגיה.

  6. לפעמים אני נכנסת לגלוב ומרגישה כמו הילדה הלא מקובלת שאף אחד לא מזמין אותה ליומולדת שלו.

  7. אוי אוי, קלטו רגע מה ראיתי בקטלוג של באג- בחלונית של הפרסום לU20[אייריבר קליקס]- יש שני סעיפים- אחד מהם- המכשיר היחידי שתומך בעולם החדש והמהפכני של PODCASTS, וסעיף שני- אפשר להוריד סדרות מהאינטרנט לפני שהן שודרו בטלוויזיה. שני הסעיפים אדיוטיים. אני צריך בכלל להסביר למה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *