שואב אבק? פפפףףף, ויברטור!

* זהירות, פוסט לקוראים מעל גיל 18.

לפני כחודש קראתי לעזרת הקוראים (שעזרו מאוד – זו הזדמנות לומר שוב תודה) באיתור טכנולוגיות בהן נעשה שימוש עליו לא חשבו המפתחים. המגיבה הראשונה, אדר, הציעה לבדוק שימוש חדשני בשואבי אבק אותם הפכו לרובוטים הנלחמים האחד בשני. רובוטים? פפפףףף.

ג'ואן דרייסדייל, 49, ניקתה באמצעות שואב אבק את השטיח שלה. לפתע חתכת גומי נלכדה בראש של השואב אבק והוא התחיל לנוע אנה ואנה כדרכם של דברים שלא נשאבים אל שואב האבק אלא נלכדים בפתח ראשם השואב. דרייסדיל חשבה לעצמה "המממ, זה מעניין". היא נגעה בגומי הנע באצבעה ואמרה לעצמה: "המממ, זה ממש מעניין!!".

דרייסדיל לא קיימה יחסי מין במשך 15 שנה לאחר שהתגרשה מבעלה. האם זה יפתיע אתכם לשמוע שהיא פיתחה ויברטור חדשני, שמביא נשים לאורגזמה תוך עשר שניות (!) באמצעות פיתוח מתקן פלסטיק קטן שמתחבר לשואב אבק סטנדרטי (!!) ושואב את הממממ, את מה שצריך לשאוב?!?

למי שלא מבין/מבינה איך ההמצאה עובדת, הנה קטע וידאו ובו הממציאה מסבירה את גאוניות ההמצאה ואף מציגה סרטון שמסביר איך זה עובד (מותאם לקטינים אך לא מומלץ). עוד כדאי לקרוא עדות של מישהי (גללו את העמוד למטה) שניסתה את המכשיר והיא מספרת כיצד היא נשאבה כמעט כולה לתוך השואב אבק מרוב התרגשות. אם זה לא היה קורע זה היה הורס.

לדעתי, אחרי 15 שנה בלי סקס, דרייסדיל היתה מגיעה לאורגזמה גם באמצעות טוסטר. מצד שני, צריך להגיד תודה שדרייסדיל היא אישה ולא גבר כי אם היה מדובר בגבר שלא קיים יחסי מין במשך 15 שנה, הוא היה ממציא דרך להשתמש במחדד עפרונות כדי להגיע לאורגזמה.

(מקור: עיתונותגיקית)

31 מחשבות על “שואב אבק? פפפףףף, ויברטור!

  1. ההוכחה הניצחת שאפשר לצמצם את השמות בהעדרים.
    אבל השאלה היותר חשובה: האם בגלל זה גברים מיהרו לאמץ את אופנת הפרקטים במקום השטיח מקיר לקיר?

  2. כיביתי את האקיזמט והתקנתי תוספים אחרים שאמורים למנוע תגובות זבל. נראה איך זה יעבוד. בינתיים תתאמנו על חשבון, עצלנים.

  3. פיסת האינפוטיימנט הזו גם פתרה לי תעלומה של שנים,
    סופסוף אני מבינה מה הליאה הזאתי הסתובבה שלושה סרטים במרחק יניקה
    מ-אר טו די טו.
    שיט

  4. למה אתה חושב המכירות של שואבי האבק קירבי נעשות Door2Door ולמה אתה חושב שאחוזי ההצלחה הכי גדולים הם אצל נשים שבעליהן במילואים/בחו"ל או סתם מתו?

    דרך אגב, החבר הכי טוב שלי הוא יבואן לשואבי אבק ובזה הרגע שלחתי לו לינק לפוסט כדי שיבדוק האם יש בחברה דגם כלשהו שיכול לספק את התוצרת הזאת.
    דיווחים בהמשך)

    ודרך אגב, מי שצריך שואב אבק ממש טוב ובמחירים סבירים… חה חה חה…

    ומה הקטע של השאלה בחשבון?

  5. אמיר – זו שיטה למנוע תגובות זבל אוטומטיות. כיביתי את מסנן הזבל (אקיזמוט) לטובת השיטה הזו בניסיון למנוע מצב שבו תגובות לגיטימיות נבלעות. ננסה את זה לזמן מה ונראה עד כמה זה מוצלח/מנג'ס.

  6. אולי תתקין הרשמה? פשוט שכל אחד יבחר לעצמו קוד, הקוד הזה יהיה כמה אסטריסקים במקום השורה של השאלה החשבונית, ויהיה אימות עם האימייל, אימות חד פעמי. בטוח יש מוד כזה.

  7. יש בעייה קטנה עם הדבר הזה. בינתיים התשובה היא 1 2 או 3, לא הגיע יותר גבוה או יותר נמוך. אתה חושב שהבתקפת בוטי הזבל הבאה של זושה, בנסינונם להשתלט על הגלוב, הם לא יצליחו לקלוע כל פעם 3?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *