קח אותו לאט את הזמן

אני לא ממש מרוצה מאיך שהגלוב מגיב אליי בימים האחרונים. אני מקבל יותר מדי הודעות שגיאה, הוא עולה לאט מדי ובאופן כללי נראה כאילו צריך לתת לו בעיטה בתחת.

אי לכך ובהתאם לזאת החלטתי לשלוח הודעת דואר אלקטרוני לשירות התמיכה של "לך לאבאל'ה" בו מתארח הגלוב. לחיצה על כפתור התמיכה הובילה להודעה ששמחה מאוד אל ליבי. את התשובה לשאלותיי, הסבירו לי, אקבל תוך שעה.

שעה אחת. בחייאת דינאק, זה לא הרבה שעה אחת

סבבה.

ניסחתי את שאלתי באופן הכי מדויק והכי פרטני שיכולתי ("אמא של השרת שלכם בגבס. אולי תעשו איתו כבר משו?!") ושלחתי. כמו כל אתר מסודר, לך לאבאל'ה מיד דיווח שההודעה נקלטה. את התשובה, הוא הבהיר לי, אקבל תוך שעתיים.

שעתיים. לא נורא.

שעתיים. טוב נו שיהיה שעתיים. ממילא עד שמגישים לי את ארוחת הבוקר, עד שאני בודק מה עשתה מניית הגלוב בבורסות אסיה, עד שאני עובר על הוול-סטריט ג'ורנל, עד שהמסאז'יסטית מסיימת ועד שאני מקבל את התדרוך היומי מרא"ל גבי אשכנזי, עובר קצת זמן. אז אני אמתין בסבלנות.

ואז הגיע אישור לתיבת הדואר האלקטרוני שלי על כך שהשאלה החשובה שלי התקבלה. תשובה, הסבירו לי, אקבל תוך 24 שעות:

פתאום זה כבר 24 שעות

איך מה שהתחיל בהבטחה לשעה נגמר ב-24 שעות, עדיין לא ברור לי. כנראה שתמיכה, היא תמיכה, היא תמיכה ולא משנה לאן ועל מי אתה זורק את האבן.

עוד קצת הם מעצבנים אותי ואני חוזר למוסטיגמן שאצלו השרתים נופלים אבל הוא לפחות עונה לטלפון (כדי להסביר שאין לו מה לעשות. השרתים נפלו).

19 מחשבות על “קח אותו לאט את הזמן

  1. מאז שעזבת היו שתי בעיות (האפצ'י נפל) ואת שתיהן פתרתי על ידי ריסטרט פשוט לאפצ'י 🙂

    ת'אמת, מאז שעזבת גם השרת עובד מהר יותר, גיא אמר לי שהוא מופתע מאוד מהירידה בעומס, אמרתי לו שזה הבלוג הכי מצליח בארץ הוא הרים איזו גבה או שתיים 🙂

  2. אני מניח שלהתארח אצל גו-דדי זה משהוא שכל אדם צריך לעשות פעם בחיים בשביל ללמוד מה צריך לדרוש מחברת אחסון סבירה (כלומר שיש לה תמיכה ופאנל ניהול שמתמקד בניהול). לשמחתי/צערי אני כבר אחרי זה.

  3. ברור לך שהתשובה הראשונה שתקבל היא בסגנון "קרא בבקשה את דף השאלות הנפוצות בנושא [שם של נושא לא קשור לבעיה]"? אני מאמין שאם תתקשר אליהם בטלפון, דרך סקייפ או משהו, הסיכוים שתקבל תשובה מועילה בזמן סביר יגדלו.

  4. רועי, האכסונים היקרים בארץ יענו לך בין שמונה לשמונה וחמישה, לא בחגים וחול המועד, לא ביימי שישי ושבתות או שבועות שבהם חלה שבת או חג.

  5. צודק המוג – תשתמש באב'לה לעשות redirection אבל שהבלוג יהיה בבלוגר
    (אפשר אפילו לעטוף את הבלוג באיזה פריים כך שהמשתמשים יחשבו שהם גולשיםב popup.co.il למרות שהם בבלוגר)

  6. במקום ללכת לאבאל'ה, לך ל-SERVAGE.
    הם עונים לשאלות המציקות שלי בתוך כמה דקות. לפעמים אני מרגיש נבוך להטריד אותם בכלל, אבל בשביל 7$ בחודש אני מצפה שהמנכ"ל יעשה לי ספונג'ה בדירה.

  7. אלי – ההצעה שלך היא אחד הדברים היותר מעצבנים. אם אני רוצה לשלוח למישהו לינק לגלוב, אז או שאני אטעה ואשלח לו את כתובת הבסיס או שאני אעשה Copy Link וכיוב' ואז הכתובת המיוחדת מיותרת.

  8. קרה לי דבר מאוד מוזר. במקום שהמחשב יזכור אותי כ"זה משנה", הוא זכר אותי כ"מגיב בשכר", וזאת על אף שמעולם לא הגבתי בשכר, כאן או במקום אחר. לחילופין, יכול להיות שאני "מגיב בשכר" מתוך שינה.

  9. מוסיף, אני מכיר אנשים שהיו להם המון בעיות עם דרים הוסט. יש להם שרתים טובים ושרתים רעים.

    יובל, תחזור הביתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *