הטרוריסט אכל פלאפל

ארה"ב, כידוע, בהיסטריה מהטרוריסטים שאורבים בכל פינה. זה לא שונה בהרבה מהקומוניסטים שארבו בכל פינה בשנות ה-50 וה-60. אבל בעוד כל אחד יכול להיות קומוניסט, טרוריסטים קל לזהות: הם חובשים כאפיה, לא מגולחים ואוכלים פלאפל.

כן, לסניף ה-FBI בסאן פרנסיסקו היתה תוכנית: הם עברו על נתוני מכירות ופרטי כרטיס אשראי מכל הסופרמרקטים בעיר (שמגיעים ל-FBI באופן קבוע. האח הגדול וכו'), ועשו רשימה של האנשים שקנו הרבה פלאפל. אלה, זה ברור, לא אמריקאים אמיתיים, שחיים על דונאטס ופאי תפוחים (או נקניקיה עטופה פנקייק על מקל). מי שאוכל פלאפל הוא בטוח חבר באל קעידה, או לפחות משמרות המהפכה. למרבה הצער, לא הוגש עד היום אף כתב אישום בגין צריכת פלאפל חשודה.

התוכנית הושמדה לבסוף על ידי ראש חטיבת החקירות הפליליות ב-FBI, מהסיבה שהיא מגוחכת, וכנראה בלתי חוקית. מצד שני, זה לא עצר אותם בעבר.

(דרך בוינגכפול, כמובן)

20 מחשבות על “הטרוריסט אכל פלאפל

  1. עומרן- לא. אני איתך. אם כבר, אם היו רוצים לעשות את זה נכון, היו צריכים לבדוק מצרכים להכנת דברים ביתיים, נגיד הבסיס של פלאפל- כי אם טרוריסט מכין חומר נפץ, הליך ארוך מסוכן ומסובך, שכולל התעסקות עם אש, אדים, אז מן הסתם, מי שמכין את הפצצות שלו לבד, גם יכין את הפלאפל שלו לבד. יותר מזה, אם כבר לבדוק מי קונה את אלו- וגם כמות יוצאת דופן של חנקת אשלגן[דשן שהוא מרכיב די נפוץ בחומרי נפץ].

  2. לארגון כל יכול כמו ה-FBI, לא יותר קל פשוט להשיג רשימת אזרחים ממוצא פרסי?
    CQ נראה אתר די מכובד, אבל לי האייטם הזה נראה די מפוקפק.

  3. לישראלים זה נשמע מוזר, אבל לרשויות החוק בארה"ב אסור להשתמש במוצא או מראה מזרחי וכו'. זה נקרא racial profiling ומקביל בעיניהם לגזענות. לכן פתרון הפלאפל.

  4. פינגבק: שווה קריאה ~
  5. רואה שחורות אתה בטוח?

    בשבוע שעבר עצרו אבא של חבר שלי בביקורת הדרכונים בניו-יורק – ישראלי למהדרין, מכיון שהוא נולד באירן.

    רק בהתערבות דיילת של אל-על שנמצאת שם למקרים האלו הוא יצא משם אחרי כשעה-וחצי של חקירה.

  6. זה מפני שהוא נולד באיראן, לא מפני שהוא נראה כמו איראני. זו בעיה של הרבה ישראלים ממוצא מזרחי. מצד שני יש לי חבר שנולד בארץ, הוא בלונדיני עם עיניים כחולות, ועדיין תמיד עוצרים אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *