אין כמו המכללה למינהל

בשבועות האחרונים משודרת בטלוויזיה פרסומת של המכללה למינהל שמציגה את שמותיהם ותמונותיהם של בוגרי המכללה ומראה את הקשרים העסקיים ביניהם. המסר הוא: המכללה למינהל זו משפחה וכדאי להצטרף אליה כי עושים עסקים נהדרים בתוך המשפחה הזו.

ומה אומר ומה אגיד, כנראה שהפרסומת צודקת!

הנה, בתביעה שהגיש עידו בדש נגד MSN ישראל בו עבד מנחם סלינס, סמנכ"ל השיווק של החברה, נטען כי לאחר שקרא את קורות החיים שלו, אמר סלינס לעוזרו: "מדוע הבאת לי אנשים שלמדו במרכז הבינתחומי? ביקשתי ממך להביא לי רק אנשים שלמדו במכללה למינהל". קלאסי!

יש לי תחושה שלמרות העובדה שמתוך המשפחה הנפלאה של המכללה למינהל יצא איש ששיטותיו לראיין עובדים פוטנציאלים מפוקפקות במקרה הטוב, ושלמרות העובדה שסלינס לא עובד כבר מספר שבועות ב-MSN ישראל (הדיווח בטוש לפיו הוא הודיע על התפטרותו לפני עשרה ימים אינו מדויק), את מקומו בפרסומת, לא תחליף דמות אחרת. את מקומו כבוגר המכללה הוא הרוויח ובענק.

גילוי נאות: היו"ר מלמד במכללה למינהל.

27 מחשבות על “אין כמו המכללה למינהל

  1. הלמו, אלו בדיוק הכרטיסים שהשתמשתי בהם כסטודנט במכללה למנהל, לרוב לאחר היעדרות רבה משיעורים, וצילומים של מחברות שלמות מחננות חרשניות. תודה לך על המצאה גאונית.

  2. גם אני עבדתי במכללה למינהל, וכל מה שיש לי להגיד על הפרסומת (ותסלח לי אחת הגרסאות של תומר על הפלגיאט, זה לצרכים אקדמיים…)

    פ"י-חי"ת-חי"ת-חי"ת-סימן קריאה-סימן קריאה-אחד

  3. סטודנט חופשי,
    אני לא המצאתי את הכרטיסים.
    אני רק כתבתי את התוכנה שעובדת איתם, טוענת אותם בכסף, מחייבת אותם בכסף ואפילו מפרמטת אותם כשהם מגיעים בתולים מהמפעל הצרפתי (צרפת היא מעצמה בתחום הכרטיסים החכמים).

  4. סטודנט חופשי היקר:

    גם כשלומדים באקדמיה יש זכויות יוצרים, ראה את פסק הדין בעניין אסף יעקב שניתן בבית המשפט העליון בירושלים לפני כחודש ומחצה.

  5. יהונתן:

    נא פרט, הסבר נמק והדגם – כי אין לי (ויש לי הרגשה שאני לא לבד) מהו פסק הדין הנ"ל

  6. דווקא הייתי רציני לגמרי , ומר יובל דרור, מנחה הסמינריון הוא עדי. גם לגבי המחזה וגם לגבי הפופאפים.

  7. אם כבר אתה כותב על המקרה של סלינס לא ראוי לזהכיר כי בזמן הראיון הוא אף הטיח הערות גזעניות במרואיין כי מר בדש הוא ממוצא טריפולטאי דבר שלא מצא חן בעיני סלינס. לכאורה חשד חמור הרבה יותר.
    כנראה שצריך בוגר מכללה למנהל ואשכנזי

  8. אח מנחם מנחם, לא מפתיע הא בן אדם.
    הארוגנטיות שלך היא כחרב פיפיות והפעם נפצעת.

    טווס היית וטווס תישאר.

    פה מושחז וג'ל בשיער……

    תשלם על השטויות BIG TIME !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *