חנן לא לבד

אל:

ראש ההודעה

תחתית ההודעה

ועל פי חנן, אני אמור להרגיש טוב ולהיות סלחני עם הטינופת הזו בגלל הסיומת הזו:

סיומת

מסקנה: טינופת היא טינופת. גם כשהיא מגיעה משמאל וגם כשהיא מגיעה מימין. כמובן שבמקרה הזה מדובר בטינופת גזענית, כוחנית וברוטאלית – ועדיין טינופת.

22 מחשבות על “חנן לא לבד

  1. ליובל, חרות איננה טינופת בגלל שהיא שלחה לך דואר זבל/"פניה ראשונה לא מוזמנת באימייל"
    אלא פשוט בגלל שהיא דוגלת בטרנספר.

  2. מישהו שאסור להזכיר את שמו מחשש ללינץ' אמר – כשחוזרים על שקר מספיק פעמים, בסוף יאמינו לו.
    אגב, אני צריך הסבר מה הקשר בין "גדולי התורה והקבלה" (ניק יפה יש להם בג'ימייל) ובין תוכן הספאם. הייתי מצפה מגדולי התורה והקבלה שיפעלו למען ש"ס, או אגודת ישראל, או דגל התורה. דווקא קליינר?

  3. מצטער יובל, טינופת זה גם הוצאת דיבה ואמירת שקרים. אין שום פשיזם, כוחניות או גזענות בפמפלט שקיבלת, בסה"כ דעה פוליטית שונה משלך.

  4. בניגוד ל"יובל דרור, לא מה שחשבתם" – אני לא כתבתי את הכתבה שיוחסה לי. אתה שלחת את הודעת דואר הזבל ששלחת ואף התגאת בזה.

    תצטרך להתאמץ קצת יותר.

  5. עמית, יא חביבי, יא עייני. שמע, אם אתה לא מבין מה הקשר שבין טיהור אתני לפאשיזם, כוחנות, או גזענות אתה בבעיה. שלא לומר, בעיה קשה.

    המפלגה הזו היא טינופת. והאנשים שקשורים אליה הם טינופת. וברוך מרזל טינופת. והמפלגה שלו היא טינופת. וכל מי שמחזיק בעמדות כאלה הוא טינופת. פשוט כך.

  6. אני חושש שעמית לא הבין מה זה "פיצוי פינוי לפלשתינים". אז אני אתרגם: "נגרש כל מי שנחליט שהוא פלשתיני למדינה אחרת, שכנראה לא רוצה אותו בכלל (כי אף מדינה לא רוצה אותם), ובתמורה ניתן להם כמה שקלים." איך אני יודע שלא יינתן להם פיצוי ריאלי? משני טעמים. א': אין דבר כזה פיצוי ריאלי על גירוש ללא פשע. ב': אם ניתן ל-3.5 מליון פלשתינים 5000 שקל לאדם (שזה רחוק מלהיות הוגן) זה כבר יעלה 17.5 מליארד שקל, והכסף הזה לא קיים.

  7. ר"ש- איך בכלל הגעת לחשבון כלכלי של הטירוף הגזעני הזה ששוטף את המדינה? אולי תחשב גם כמה משאיות צריך בשביל זה? אולי בשביל היעילות של הגירוש צריך לשפר את תשתית הרכבות של ישראל?

  8. ר"ש – התרגום שלך הוא שלך ועל אחריותך בלבד. אני לא ממליץ לאף אחד להצביע חירות אבל כדאי לדייק בעובדות:

    מה שאתה מתאר – גירוש כפוי של אזרחי מדינה מביתם, כפי שהיה בהתנתקות מעזה – לא נכנס בהגדרה של טרנספר. "טרנספר", לפי אמנת ג'נבה, הוא העברה של אוכלוסיה של מדינה כובשת לתוך שטח כבוש, או הוצאת אוכלוסייה נכבשת בכוח והעברתה למדינה אחרת.

    בחירות מדברים על עידוד הגירה, רק בגלל שהמונח מעלה קונוטציות שואתיות הם קוראים לזה פיצוי-פינוי. כשאתה נותן הטבות במס לתושבי הנגב – אתה מעודד הגירה מהמרכז. כשאתה נותן הטבות לעולים לישראל – אתה מעודד הגירה מכל העולם. למה שלא תעודד הגירה מישראל ? לא שהפתרון הזה ישים מבחינה פיסקלית (למרות שגם 100 מיליארד שקל זה סכום סביר לשלם על סיום הסכסוך, הוא עלה לנו הרבה יותר מזה עד עכשיו) , אבל אין בו שום דבר לא מוסרי, גזעני וכו'. אגב, "פלסטינים" ו"ישראלים" זה לא גזע אלא לאום, כמו "בריטים" ו"צרפתים".

  9. מכבסת המילים הזאת שלך לא משנה את העובדה שמדובר ברעיון של ביטול זכויות אזרחיות על רקע גזעי / אתני / דתי / לאומי. ואל תתחיל עם ההשוואות המגוחכות להתנתקות.

  10. מוסיף – החישוב היה רק כדי לסכל את הניסיון להציג את זה כ"עידוד הגירה", "תמריץ" וכיו"ב; רק כדי להראות את השקר שמאחורי התעמולה הגזענית הזו. הרי אין פה כוונה אמיתית לעודד הגירה. יש פה כוונה לקבל הכשר לטיהור אתני/טרנספר/אפרטהייד. לצערי זה לא עבד, כפי שמוכיחה התגובה של עמית.

    אני מת להתעלם ממה שעמית כתב אבל אני לא יכול. "גירוש", עמית ידידי היקר, הוא, לפי אמנת ג'נבה, הוצאה של אזרח זר אל מחוץ לגבולות המדינה. כיוון שלא כך היה הדבר, אלא להיפך: הבאה של אזרח המדינה אל תוך גבולותיה, זה כלל אינו גירוש, אלא השבה. אפשר לומר אפילו מבצע הצלה הומניטרי. זה די דומה לצוות חילוץ שיוצא להציל ישראלי שנתקע באיזה מקום בדרום אמריקה או הודו. אני יודע שאני בחיים לא אשכנע אותך, אבל במשחקי מילים כולם יכולים לשחק.

  11. לצערי מה שהיה בהתנתקות היה גירוש של אדם מביתו, למרות שאכן לא מדובר בטרנספר לפי אמנת ג'נבה. הדבר הנכון לעשות היה לתת התרעה מספקת, להגיד שצה"ל יצא מהשטח והוא ימסר לפלסטינים. ישראל תפצה את התושבים ותסייע להם באריזה, הובלה וכו'. משרד החוץ מזהיר ישראלים לא לשהות באיזור עזה… ושהפלסטינים יתמודדו עם מי שנשאר כמו שאנחנו מתמודדים עם אזרחים פלסטינים בשטחנו. הטענה שפלסטינים ישחטו כל יהודי שישב בשטחם, אפילו אם הוא מספק להם עבודה, מבוססת על דעות קדומות ולא על המציאות.

  12. עמית אתה מיקום אחר כנראה או שעישנת את המריחואנה מהפוסט הקודם. ביליתי זמן ניכר בעזה ואני יכול להבטיח לך חגיגית ש הפלסטינים לא היו מביאים בונבונירות לשכניהם המתנחלים…

  13. אם הפלסטינים יביאו בונבוניירות או לא – זה כבר לא בעיה שלי אלא של מי שיחליט להישאר שם. אבל ההנחה שהם ישחטו אותם לא נתמכת במציאות שבה שנים גרו ערבים ליד יהודים עם חיכוכים מינימליים. חלק מהפלסטינים מבכים את הליכתם של תושבי עזה שהביאו להם פרנסה. ואם אכן מדובר בעם ברברי וצמא דם – למה אנחנו מתעקשים לעשות איתם שלום ? אתה מאמין כמוני שצריך לאפשר לכל אדם לקבל החלטות בעצמו, ולא להתייחס לאזרחי המדינה כאל ילדים טעוני טיפוח וחסרי אחריות. אז למה לא ליישם את הגישה הזאת גם כלפי המתנחלים ? הם אנשים בוגרים, ואם הם סבורים שהם יכולים להגיע להסדר עם הרשות הפלסטינית ולהישאר כתושבים בשטחה צריך לאפשר להם לנסות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *