הודעה למפלגת העבודה ומועמדיה

מועמדים יקרים המתמודדים במוקדמות (פריימריס) של מפלגת העבודה שלום רב,

מאז שנודע דבר הקדמת הבחירות אני מקבל כמה פעמים ביום הודעות סמס לטלפון הסלולרי שלי בהן אתם מזמינים אותי, מבקשים ממני, ממריצים אותי, קוראים להם, מתחננים בפניי, מפצירים בי, עותרים בפניי, תובעים ממני ובאופן כללי עושים הכל כדי לגרום לי להגיע לאסיפת בחירות, לחוג בית, למפגש חברים או סתם להתנדב, לסייע, לעזור ולהירתם למאמציכם הכנים להיבחר לכנסת הבאה.

חברים,

בעוד שאין לי מושג מי אישר למפלגת העבודה להעביר אליכם את מספר הטלפון הסלולרי שלי ובעוד שהסיפור הזה גורם לי לחשוב פעמיים האם אני רוצה להיות חבר במפלגה מהסוג הזה, הריני להצהיר בפניכם שאין לי שום כוונה להצביע בעבור שום מועמד שימשיך לזיין לי במוח בהודעות סמס. ולכן: נחמן שי קפוץ לי, מרב מיכאלי אני ממש מצטער, יריב אופנהיימר כנראה שזה לא יסתדר בינינו וכל שאר המועמדים שמצאו לנכון להטריד אותי בשעות שונות ומשונות עם הודעות סטנדרטיות ועבשות – את הקול שלי כבר לא תקבלו.

שלי, אני מציע שתתחילי לעשות סדר כי אני מתחיל לאבד ת'סבלנות שלי אליכם.

רוב תודות ויום נעים!

28 מחשבות על “הודעה למפלגת העבודה ומועמדיה

  1. עצוב לשמוע זאת דווקא ממך – כחבר מפלגה אין שום דרך למועמד לעמוד עמך בקשר ובפרט בהליך חד-פעמי של בחירות המעצבות את אופיה של המפלגה באופן דמוקרטי.

    הרי תמיד מתלוננים שהכול נעשה במחשכים והנה יש לך הזדמנות ללמוד ולהכיר את מי שיעצבו את גורלך … מוזר שאתה מוותר על זכות כזו … או פשוט אוסף חומר לטור שיעקוב: ״איך כה מעט אנשים מחליטים מי ישב בכנסת ולי היה יכול להיות חלק בזה וויתרתי עליו … טיפש!״

  2. סיפור אמיתי – אחד המניעים (הזניחים יחסית, אך בכל זאת) להחלפת מספר הטלפון שלי לפני שנה היה שלמפלגת העבודה לא יהיה את המספר החדש…

  3. לא, לא נעים לי לקבל אסמסים, שיחות מוקלטות והצפה של מיילים. אבל אני רוצה שתמשיכו. חשוב לי שתמשיכו. פעם זה היה אחרת. כל מה שהיה זה רק קבלני קולות הם היו עורכים מפקדים ומביאים חברים שלהם שלא בהכרח הכירו את כל המועמדים ולמועמד שלא היו לו את הארגזים לא היה סיכוי. עכשיו כל אחד יכול. זה יותר דמוקרטי. אנשים שלא שמעתי עליהם בחיים מקבלים הזדמנות לספר לי דברים חשובים שלא ידעתי בלי תקציבי ענק, בלי תורמים ועם הרבה פחות עסקנות. נכון – הייתי מאוד רוצה שיעשו את זה יותר חכם, יותר מזמין ופחות מציק. נכון – כשהרבה אנשים עושים את זה זה מעמיס, אבל אני כבר חבר במפלגת העבודה מלא שנים וזאת הפעם הראשונה שאני מרגיש שבאמת יש לי אפשרות להכיר כל אחד מהמועמדים. אז נכון שזה לא מבטל את העסקנות ואולי יש דרך אחרת, עד אז – החלטתי לקבל את הספאם הזה באהבה ולא להתבכיין.

  4. רוצה להיות אבא (3): באמת? קודם כל מה דעתך על לבקש את רשותי לקבל הודעות כאלו? אחר כך, מה דעתך על להקים אתר אינטרנט, נניח, לדוגמה, ואני סתם ממציא עכשיו – אתר מפלגת העבודה (!) – שבו ירוכזו כל האירועים של כל המועמדים ושאת האתר הזה אני אבדוק בזמני החופשי ואחליט לאיזה אירוע, חוג בית או כל פעילות אחרת אני מעוניין ללכת? מה דעתך?

  5. האם זה יהיה ממש מרגיז אם אכתוב שמגיע לך כל הטוב הזה, כי התפקדת למפלגה הרקובה הנ"ל?
    ותזכור, תמיד יש לך את האפשרות להצביע למפלגת לפיד-יקבע-גם-את-צבע-התחתונים-של-המועמדים עתיד.

  6. וובמחשבה שניה: ובקריאת התגובות של (6) ו-(3)
    אני מצטערת שלא התפקדתי
    וכך יכולתי לבחור את האנשים שאני רוצה שיהיו ברשימת המועמדים
    במקומות הריאליים כמו לדוגמא: ד"ר יוסי יונה, נדיה חילו
    (ועדיין לא עברתי על כולם ביסודיות)

  7. רוצה להיות אבא – למה במחשכים? הנה, דובי ויהונתן מציגים יפה את העמדות שלהם. גם בבלוגים של כל אחד מהם, וגם פה – http://he-il.facebook.com/DJ4K2013
    נכון, לא כל מועמד נולד עם מקלדת ביד, אבל השאלה היא מי צריך לעשות את המאמץ הראשוני. המועמד או הבוחר. מעבר לכך, אפשר בהחלט לחשוב על פורמט (שכבר הציעו) לפיו המפלגה תרכז את הפניות ותשלח אחת ליום/לשבוע מייל ובו פרטים איפה אפשר למצוא מידע על כל אחד מהמועמדים או בקשת רשות להעביר את הכתובת או מספר הטלפון למועמדים (כי אני בהחלט מקבלת את הטענה שיש מי שהפניות האלה לא מפריעות לו), בנוסף לניהול אתר אינטרנט מפלגתי שיתן מקום לכל מועמד שירצה, או דיוור "מסורתי" חד פעמי, על חשבון המפלגה לטובת הבוחרים שהאינטרנט הוא לא המקום הטבעי שלהם.
    בקיצור, רעיונות יצירתייים אפשר למצוא, השאלה היא קודם כל, האם מבינים שיש בעיה, והאם טורחים לכבד אותה.

  8. וואו, כל כך קולע…

    בעקבות פוסט שלך לפני כמה חודשים החלטתי להתפקד לעבודה, טעות חיי.
    כמות המיילים וההודעות שקיבלתי היו דבר בלתי נסבל.

    אחרי חודש חודשיים ועשרות מיילים וטלפונים למספר של מטות של המפלגה החלטתי פשוט שאני מסיר את חברותי מהמפלגה.
    אחרי עוד המון מיילים ובקשות לרדת מכל רשימת תפוצה אפשרית, הגעתי למצב שאני מקבל רק 2-5 מיילים בשבוע… לפחות הם אלו שעוברים את הספאם פילטר המובנה של גימייל (למרות שאני לא מפסיק לסמן אותם בתור דואר זבל).

    הבעיה היא, ותאמין לי חקרתי את הנושא, שחוק הדואר זבל לא תופס על המפלגות (מאוד מפתיע…)
    אמרתי לחבר שלי שאני מוכן להצביע לליברמן אם הוא יגרום לחוק הזה לתפוס על מפלגות!

    אני אישית כבר חשבתי על תביעה ייצוגית, הבעיה שאין שום סיכוי לזכות בה…

    בקיצור, מזדהה לעומק!

    ואל תדאג, לא שומר טינה, למרות שאתה זה שגרמת לי להתפקד 🙂

    נ.ב.
    שלא יהיה ספק, המזכירות\פעילים במטות היו מאוד נחמדים ותמיד הבטיחו להוציא אותי מהרשימות… הבעיה היא שיש להם איזה 50 מיליון מאגרים שמחדשים אחד את השני… זה מה שקורה כשאתה מעל לחוק.

  9. ולכל אלו שכתבו פה למעלה שזה בסדר:
    אין לי בעיה אם הייתה בחירה, העובדה שהם מכריחים אותי לקבל כמות עצומה של הודעות, זו הבעיה!
    הבעיה שאין כפתור "הסרה מרשימת תפוצה", לפחות לא אחד שעובד…
    יש אנשים שרוצים להיות פעילים גם בלי לפגוש את כל המועמדים כל יום…

  10. אם אני חבר ב"עבודה" ואף אחד לא מספים אותי, אני אמור להיעלב?
    נראה לי ש סוף סוף מצאתי יתרון לזה שמזניחים את הפריפריה.

  11. לידיעת בעל הפוסט והמגיבים

    רק היום קיבלתי מעל 10 טלפונים מכל מיני:
    רוצה להיגמל מסיגריות? טראח ניתקתי !
    רוצה לרדת במשקל אם כן לחצי… טראח ניתקתי !
    רוצה ביטוח? טראח ניתקתי
    ועוד לא זכור לי כרגע מרוב יום תזזיתי.
    וזאת מבלי להיות חברה בשום כלום מפלגה
    ועכשיו השאלה היא אם hot ספקית הטלפונייה שלי
    מוסרת את רשימת המשתמשים למשרדי פירסום ויחצ"נים
    ואם כן כמה הם משלמים לה?
    מצריך תחקיר

    תודה

  12. גם אני סובל בשמחה, ולמרות שאפשר היה לעשות את זה יותר טוב צריך לשמוח שיש מפלגה, יש בה דמוקרטיה, יש הרבה מועמדים, רובם ממש ראויים.
    שמח שהתפקדתי גם.
    אנשים תהיו סבלניים!! הדרך להפלת ממשלת הליכוד אסוננו עוד ארוכה.

  13. מה שטל אמר.

    מי שמתפקד למפלגה, מראה בכך התעניינות פוליטית קצת יותר גדולה מהממוצע. בדר"כ, גם מתפקדים כי רוצים להשפיע יותר, למשל על רשימת המועמדים. אבל איך תדע מי רץ אם לא יגידו לך? לא כולם גם יכולים להגיע לאתרי המפלגות, לא צריך להגיד לך מה אחוז הקשישים בין חברי המפלגה, שלא בהכרח מיומנים בשימוש במחשב.

    אתר אינטרנט אחד מרוכז יכול להיות תוספת טובה, אך לא כל אחד יטרח להגיע אליו, וכל מועמד רוצה להיות בטוח שלפחות תדע איך קוראים לו לפני שתגיע לקלפי.

    בקיצור, כמו כמה אחרים פה, אני שמח שאני יכול להכיר את המועמדים, ולפגוש אותם בחוגי בית, עוד לפני הבחירות, ואני לא יודע אם זה היה קורה אם לא היו שולחים לי הודעות.

  14. מצטרף לזעקה…

    חשבתי לפתוח בלוג שידרג את איכות המסרונים שהם שולחים. אם היה בלוג כזה, הזוכה בתואר "הודעת ה-SMS הכי מצחיקה" היתה ההודעה הבאה שקיבלתי ב-13/11 בשעה 16:40:

    "בחר דר יוסף ונונו כלכלן,חכ,רעיר נפגש19.11שע16המכביה,רג עם עמיר פואד"

    מישהו ממש התאמץ לא לעבור את ה-70 תווים כדי שלא יקבל חיוב על שתי הודעות…

  15. אשריך שאתה שמח כל כך להיות במפלגה שחברים נכבדים ובכלל לא הזויים כמו מרב מיכאלי ויריב אופנהיימר הם הם הנציגים שלה בכנסת.

  16. לכל מי שטוען שסמסים והודעות מוקלטות הן הדרך המיטבית למועמדים להציג את עצמם ואת פעילותם – שיהיה לכם בכיף.
    הבעיה יותר גדולה מהטרדה (בלתי פוסקת טבלתי נסבלת בעיני רבים, כולל אותי).
    הבעיה המרכזית היא שימוש בלתי סביר במרשם החברים (של מפלגה שהעומדת בראשה מתנגדת להקמת המאגר הביומטרי). הפקרת פרטים אישיים כמו כתובת, מספר סלולרי וכתובת דוא"ל מפריעה לי הרבה יותר מהודעה מוקלטת או עוד אימייל מאסתר קירמאיר, מיכל בירן או מיקי רוזנטל.
    קודם כל – לא ביקשו את רשותי, שזאת חוצפה ממדרגה ראשונה.
    דבר נוסף – גם אם נתתי את הסכמתי לקבל עידכונים מ*המפלגה* זה לא אומר שיש להם את הזכות לחלק לכל דיכפין את מאגר החברים.
    כולם יודעים שמרגע שמאגר דולף (או מחולק לכל עובר ושב בבית המפלגה) אין דרך לעצור את זליגת המידע ועדיין מפלגת העבודה ממשיכה לזלזל במתפקדיה למרות לא מעט בקשות ותלונות.

  17. אגב, מדליפי המאגרים ומוכריהם מוכרים מוצר פגום: אני זוכה לספאם למרות שאני לא חברה במפלגת העבודה. לא מכל המועמדים שהוזכרו.

  18. גם אני התפקדתי לעבודה וגם אני אוכלת ספאם מהבוקר עד הערב. מילא אם זה היה רק מבול הסמסים, אבל יש גם את השיחות האלה שמתקשרים ואתה צריך להקשיב לתקליט. בעבודה שלי אין קליטה, אז בכל פעם שמתקשרים אליי ממספר לא מזוהה אני לוקחת את הסלולרי ושמה ספרינט לכיוון היציאה כדי לענות. כשאיזה ראלב מג'דרה (מי?) מבקש שאעזור לו לתקן את הפילוג בין העמים עשר פעמים ביום, זה כבר ממש מטרד.

    אה, וגם אני מצביעה ליהונתן קלינגר, שלא שלח לי אפילו ספאם אחד ושיושב בוועדות בכנסת כבר שנים ויודע יותר טוב מכולנו מה באמת הולך שם.

  19. סמסים זה מעצבן, אבל אני לא חושב שאפשר להפנות אצבע מאשימה לחברי הכנסת הספציפיים. מרגע שהאמצעים האלו מותרים לפי התקנון, לא להשתמש בהם זה חיסרון פוליטי עצום, והאמת שצר לי שיהונתן קלינגר (שאני מתכוון להצביע לו) לא משתמש בהם, דווקא כדי להגיע לעמדת כוח ואז ליישם את השינויים האלו. אם הייתה עולה הצעה לאסור את האמצעים האלו על כלל המועמדים, ומועמדים מסויימים היו מתנגדים להצעה, זה עניין אחר והרבה יותר בעייתי.

  20. הרן – אתה יוצא מנקודת הנחה שסמסים באמת מקנים יתרון למועמד שמשתמש בזה. האם יש לזה הוכחה אמפירית? הייתי משערת שזה רק מביא ת'סעיף, אולי אפילו גורם נזק למועמד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *