הנה זה מתחיל

שנת הלימודים האקדמית תשע"ה נפתחת היום ועבורי זו שנה מיוחדת במידה. אחרי שנים רבות שבהן פתחתי את השנה כמרצה, אני פותח את השנה כדיקאן בית הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למינהל.

מאז שנכנסתי לתפקיד גיליתי עד כמה מורכב תפקיד של דיקאן ועד כמה הוא מרתק. אתגרי ההוראה התחלפו באתגרי ניהול ואלו גדולים ומורכבים לא פחות מהאתגרים הניצבים בפני מרצה. כל יום הוא סוג של חיים שלמים: הצלחות, אכזבות, תסכולים, ניצחונות, שמחות ובעיקר אתגרים שנובעים מהצורך והרצון לדחוף, להשתנות, לחדש, לבנות. למרות המורכבות הזו, ואולי בגללה, אני נהנה מכל רגע ובעיקר מהעבודה האינטנסיבית עם הסגל המעולה שלי, מהיצירתיות של הסטודנטים, מהפיתוח הבלתי פוסק של הדבר הבא. תמיד יש דבר הבא. למעשה, היום שלי מורכב מאינספור דברים באים. איזה כיף.

במהלך השנה אעדכן על כמה מהפרויקטים החדשים, היוזמות, האירועים, הכנסים, הגיוסים והמהלכים שקורמים עור וגידים, חלקם כבר יצאו לדרך. מן הסתם לא בכל דבר נצליח – אי אפשר להצליח בהכל – מן הסתם בחלק מהדברים ניכשל, אבל כבר למדתי שהכישלונות האלו חשובים לא פחות מההצלחות; הם לא מרתיעים אותי. כארגון שעוסק בהוראה גם אנחנו לומדים. כל הזמן.

על אף שכדיקאן אני יכול ללמד פחות ממה שלימדתי בעבר ולמרות העומס, בחרתי השנה ללמד מעבר למה שתכננתי תחילה. אני נורא אוהב ללמד ומתגעגע לזה ממש. עם קצת מזל, הסטודנטים התגעגעו אליי לא פחות ממה שאני התגעגעתי אליהם.

אני מאחל לכולנו, סטודנטים ומרצים כאחד, שנת לימודים מוצלחת. אין לי ספק שהיא תהיה כזו.

3 מחשבות על “הנה זה מתחיל

  1. המון הצלחה יובל. אני בטוח שתצליח לקחת את לימוד ומחקר התקשורת לכיוונים חדשים ומרתקים.אשמח לשמוע על כל הזדמנות תעסוקית בבית הספר לתקשורת.
    ארז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *