"ההימור של טמפו מראה סימני הצלחה: אקווה נובה, מותג המים המטופלים של טמפו, הצליח להשיג נתח כספי של 8% משוק המים המינרליים בתוך כחודש וחצי מאז ההשקה" (גלובס)
בעיה קטנה. אקווה נובה היא מותג של מים מזוככים – לא מינרליים. הם אולי נראים כמו מים מינרליים ומדברים במבטא צרפתי של מים מינרליים, אבל עמוק בתוך הבקבוק, הם מים מייד אין נתניה.
מי עדן כבר חטפה עצבים על המותג, וטענו כי הפרסומת של האקווה יוצרת רושם כי מדובר במים מינרליים. הרשות השנייה נפנפה אותם, בטענה שהפרסומת לא יוצרת הטעיה כזו.
לא יוצרת? אתמול התייצבה בפתח ביתי שמיניית מים לא-מינרליים-אבל-בהחלט-נראים-ככה. התאפקתי לא להרוג את השליח. אני שוקלת למלא בקבוקים במי ברז ולמכור אותם תחת הלוגו "פיור אקווה". עשרה שקלים לשישיה. אם יש מי שקונה חמצן בשקל, אולי גם אני יכולה לעשות קופה.
כתיבת תגובה