אנשים לא באמת קוראים. זו הטענה המרכזית של וייד רוש מ-technology review, שמאמר שכתב נכנס לעמוד הראשי של דיג, והניב מספר מרשים של כניסות. רוש, שציפה שהקוראים יטרחו לקרוא, גילה שחלק מהם מסתפק בקריאת הכותרת בלבד.
רוש כתב טקסט העוסק במייספייס, ש"לא רוצה לשחק עם אחרים", כדבריו. שלא כמו חברות אחרות (מי אמר גוגל?) שמאפשרות לצד שלישי לפתח אפליקציות שמשתלבות יפה בשירותים שלהן, מייספייס מעדיפה לשיר סולו.
"כותרת הסיפור היתה "מייספייס היא אנטי-סוציאלית". רבים מאותם קוראים שהגיבו לסיפור, התייחסו לכותרת פשוטה כמשמעה. הם הניחו – כמובן בלי לקרוא את הטקסט – שהוא עוסק במייספייס שהופך את המשתמשים בו לאנטי סוציאליים"
מגיבה אחת פרצה במונולוג חוצב פיקסלים שזה לא בסדר שהילדים מול המחשב שהופך אותם לזומבים קטנים. מגיב אחר ניסה להסביר שלא זו היתה הכוונה, אבל מי שומע כשאפשר לנהל ויכוח מתלהם על למה מייספייס מייצג את החברה המסואבת וכל הראפ הזה.
מהיכרותי עם קוראי הגלוב – גבוהי המצח וקוראי כל פסיק ומקף – אני יודעת שכאן לא מרפרפים על הכותרת ומיד רצים להגיב. כאן קוראים כל מילה ושוקלים היטב את התגובה טרם שליחתה. אין כמו הגלוב.
כתיבת תגובה