הכי משפיע, תתחיל קצת להשפיע!

לפני ארבעה חודשים כתבתי על ההחלטה של הטוש להעמיד את מאיר ברנד, מנכ”ל גוגל ישראל, בראש רשימת המשפיעים ביותר על האינטרנט הישראלי. לא היתה בטקסט ההוא כוונה לפגוע בברנד שהוא איש סימפטי במיוחד ואף מוכשר, אלא ניסיון להסביר מדוע ההחלטה לבחור בו היתה החלטה שגויה.

אני לא מת על טקטיקת “אמרתי לכם” (למרות שאני לעתים נהנה ממנה) אבל לא יכולתי להתעלם מהעובדה שהיום, מתפרסמת באותו הטוש כתבה של ליאור הנרד, שהסאבטקסט שלה הוא “איזה משפיע ואיזה נעליים. רק למכור פרסומות יש לו בראש”. ואכן, זה בדיוק המנדט המרכזי של ברנד – להביא ביזנס ולהשפיע על שוק הפרסום. אז אפשר להגיד שברנד הוא האיש הכי משפיע על שוק הפרסום המקוון בישראל (נניח) אבל משפיע על האינטרנט הישראלי?

יותר מהכל הטקסט הזה נשמע לי כמו קריאה נואשת לברנד: “מאיר, בחייאת אבוק, בחרנו אותך, תתחיל כבר להשפיע ותפסיק לעשות לנו פאדיחות, כן?”.

2 מחשבות על “הכי משפיע, תתחיל קצת להשפיע!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תצוגה מקדימה: