כבר מזמן לא היתה לנו תחרות כמו שצריך בגלוב.
נווית זומר מדווחת הבוקר במוסף הכלכלה של "ידיעות אחרונות" שבנק לאומי מסיים בימים אלו להתקין מבשמי אוויר שיפיצו דרך קבע ניחוח תה ירוק ולענה. "מחקרים מראים כי הוספת אלמנט הריח משפרת את האווירה והחוויה של הלקוח וגורמת לו להישאר יותר בחנות ולבקר שוב".
באופן אישי, ריק של תה ירוק ולענה גורם לי בעיקר לחשוב שאני חולה (נו, מתי שותים תה ירוק? ברור!). משום כך, נראה לי שהבחירה של לאומי מבריקה כי זה בדיוק מה שאני מרגיש כאשר אני מחליט לקפוץ לסניף הבנק שלי.
המהלך של בנק לאומי הוא בהחלט סיבה לתחרות. אי לכך אנו מכריזים בזאאאת! על תחרות להתאמה בין עסקים, ארגונים, מוסדות ממשלה ויחידות צה"ל לריחות מובהקים אשר ישדרו מסר, יחדדו תחושה ויעניקו למבקרים חוויה ייחודית שתגרום להם לרצות המממ, לעשות משו.
הגולש שיציע את התאמת הריח הטובה ביותר יזכה בריח של מכונית חדשה (אין לנו כסף לקנות את כל המכונית).
בהצלחה למריחים.
כתיבת תגובה