הכותרת הבומבסטית הזו מזמינה חברות סטארט-אפ לתחרות שמארגן הטוש בשיתוף עם מיקרוסופט ישראל במהלכו ייבחר הסטארט-אפ המבטיח של שנת 2006 (ואוו!).
וכך נכתב באתר המיוחד שהוקם לצורך התחרות:
TheMarker ומיקרוסופט מעניקות לכם הזדמנות של פעם בחיים: להציג את חזונכם הטכנולוגי בפני צוות שופטים בינלאומי המורכב ממיטב המוחות הטכנולוגיים.
הסטארט-אפ המבטיח 2006 ייבחר מתחום התוכנה המקוונת.
חברות סטארט-אפ, אחרי שלב השקעות הון סיכון, מוזמנות להגיש לוועדת מומחים בראשות TheMarker ומיקרוסופט תקציר מנהלים של המוצר או הטכנולוגיה שפיתחו, העוסקים באחד התחומים הבאים: מנועי חיפוש איתור ואחזור מידע באינטרנט, אבטחת מידע אישית באינטרנט, פרסום ושיווק אונליין, WebNG: הדור הבא של אפליקציות אינטרנט וחוויית משתמש.
שלוש החברות המובילות תצגנה בפני חבר שופטים בינלאומי את חזונן העסקי והטכנולוגי בכנס TheMarker Comvention, בשיתוף Orange, שייערך ב-2 לאפריל 2006.
החברה הנבחרת תוזמן להמשך פגישות במטה מיקרוסופט, רדמונד ארה"ב.
נשמע טוב, נכון? מצד אחד הטוש, גוף עיתונאי חזק ומרשים ומצד שני מיקרוסופט ישראל, אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והחזקות בארץ. אם יש שילוב שיכול להרשות לעצמו לבחור את הסטארט-אפ המבטיח 2006 באופן חסר פניות, הרי שזהו השילוב הזה.
כמובן שלחצתי על כפתור "לפרטים נוספים", למרות שהגלוב הוא כבר מזמן לא סטארט-אפ אלא קונצרן רב-לאומי. מצד שני, פגישות במטה מיקרוסופט (רדמונד, ארה"ב!) מעולם לא הזיקו.
אז בדקתי מה הם הקריטריונים שיאפשרו לי להגיש את הקונצרן לתחרות. אז לצד "החברה היא לאחר סיבוב השקעה ראשון" ו"מרכז פיתוח בישראל" והוקמה לאחר שנת 2000, יש עוד איזה תנאי קטן-קטן. פיצפונצ'יק. ממש פיצי.
"החברה מפתחת בטכנולוגיות מיקרוסופט"
כתיבת תגובה