"אדם צריך להתייחס לעצמו כמותג, לחשוב מה המיצוב שלו וכך לפעול"
(מתוך "פרופיל להצלחה מקצועית: הכלים שיהפכו אתכם למותג אינטרנט", דה-מרקר).
זה שהשיח המותגי הזה גורם לי לבחילה עזה, זה לא חדש. אבל מילא הבחילה שלי. אני תוהה האם יש מישהו שאשכרה מתייחס ברצינות ל"טיפים" ול"עצות" האלו? האם יש מישהו שאשכרה קורא את הטקסט הזה ואומר לעצמו "וואלק, עכשיו אחרי שקראתי את הטקסט הזה, אני אלך להיות פעיל בקבוצה! בלינקדאין! כי אמרו שזה חשוב! ולא חשבתי שזה חשוב! אבל זה חשוב! כתוב שזה חשוב! ככה כתוב בעצה מספר שבע! מסתבר שזה יקדם אותי מקצועית! כן, טיפים! אני מותג נותן טיפים!".
אני מתרשם שכל הטקסטים האלו הם טקסטים שלא נועדו לבני אדם כי הם לא מעניינים אנשים אמיתיים. הם מעניינים אלגוריתמם של SEO, הם מעניינים את הרובוט של גוגל – הם לא נועדו לבני אדם.
אולי בגלל זה יש לי טעם של פלסטיק בפה.
כתיבת תגובה