חברת המחקר "פורסטר" מצאה כי בעוד ש-25% מהגולשים האמריקאים מגלים עניין כללי בהאזנה לפודקאסטינג (שידורפוד כפי שחנן קורא לזה), רק 1% מהגולשים אשכרה הורידו והאזינו לפודקאסטינג. מה שמעלה מחדש את הסוגייה שעלתה כאן בפוסט קודם: עד כמה אנחנו, כעכברי אינטרנט, מבינים שהדברים שמרגשים אותנו (בלוגים, פודקאסטינג) פשוט לא מזיזים לציבור הרחב. אני חושב שזו תובנה שחלק גדול מיזמי האינטרנט מסרבים להפנים ולכן הציפיות שלהם מתפוצצות להן בפנים.
(מקור: חפרן)
כתיבת תגובה