על האטימות (2)

רוני בראון מייצג (עם רבים מחבריו) את כל מה שהוא קלוקל בפוליטיקה הישראלית; עורך דין שעשה את שמו מכך שהיה קרוב לאנשי שררה וכח ברגע הנכון ובזמן הנכון. אינני מכיר את בראון וייתכן שמדובר באיש רב פעלים ומעללים. לי הוא נראה כמו עוד עורך דין צעקן, עסקן סוג ד', שיכור מכח ויוהרה.

שמעתי אותו היום אצל רזי ברקאי בגלי צה"ל. אינני זוכר מה היתה השאלה של ברקאי אבל בראון ענה עליה ב"עזזזזווב בחייך". אין ספק, איש רב פעלים.

דורון אביגד מ"גלובס" האזין לו בראיון חרשת ב' שם הצליח בראון להוציא שם רע לטיפשות.

היו לנו, לממשלה, עשרות אלפי מקומות אירוח מוכנים לתושבי הצפון, אך קיבלנו החלטה שעוד לא הגיע הרגע לפינוי התושבים

ברור. עוד לא הגיע הרגע. למה לא הגיע הרגע?

לנו, כממשלה, יש החלטות וסדרי עדיפויות לאומיים, יש כאן הרבה מאוד שיקולים

ברור. ברור. אז מי אשם בהפקרת העורף? אביגד מספר:

בר און הטיל בראיון את מלוא האחריות על ראשי הרשויות המקומיות, שלדבריו קיבלו מהממשלה בחודש האחרון 240 מיליון שקל לטיפול במצוקות התושבים.

צודק. שמישהו ייתן לו להיות ראש ממשלה.

13 מחשבות על “על האטימות (2)

  1. הראיון ברשת ב' באמת היה מקומם. גם בגלל בראון, וגם בגלל גבי גזית שרוב הזמן עסק (כנראה, זה רדיו אז היה קצת קשה לראות) בלתלות בו עיניים מעריצות, ולהדגיש שהוא חבר טוב שלו ו"ג'נטלמן".

  2. כן, שמעתי את הראיון בגל"צ. העברתי אחרי ה"עזוב…". בראון הוא איש מגעיל, וזה הדובר של אולמרט הכסיל.

  3. עזוב לרגע את עניין ראש הממשלה. קשה לי למצוא משהו רע בפעולה הספציפית הזו של גיידאמק ובאופן מאוד לא אופייני לי, די קל לי לנתק אותה מהפרסונה הכוללת.

  4. בלונדינית- גיידמאק לא עשה שום דבר רע. המדינה שהשאירה חלל כל-כך גדול מבחינת הטיפול באזרחים היא זו שעשתה דבר רע. גיידמאק פשוט ניצל את ההזדמנות, עשה את מה שהמדינה הייתה צריכה לעשות, וקנה את עולמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *