תחרות Header קבוע

חברים,

המלחמה הסתיימה וההדרים של המלחמה אופסנו בימ"ח. מבקרים רבים פנו בתגובות ובהודעות לאימייל הסגול עם הנקודות הצהובות בבקשה לקיים תחרות להדר הקבוע. כמובן שאנחנו נענים בשמחה.

להלן כללי התחרות:

א. בניגוד לתחרות הקודמת, גולש שהכין הדר מתבקש לשלוח קישור שלו (או את ההדר עצמו) לכתובת:

הכתובת שלי

לאחר המשלוח אנא הוסיפו בפוסט הזה את התגובה "שלחתי" כדי שנוודא שהיא אכן הגיעה (כך גם ניתן יהיה להתרשם ממספר הגולשים שמשתתפים בתחרות). אנחנו עושים זאת כדי שנוכל לחשוף את כל ההדרים באותו הזמן בעוד 72 שעות – ביום רביעי בבוקר, אז מסתיימת לה התחרות.

ב. באשר לממדיו של ההדר. הנה קישור להדר שמגיע כברירת מחדל עם העיצוב שלנו. שימו לב לגבולות של ההדר (האפורים). ההצעה של מוסיף היא להשתמש בהדר הזה כבסיס לשינויים. כך תהיו בטוחים שהעיצוב שלכם מתאים פיקס לגלוב.

ג. אנא וודאו שהתמונה (אם בחרתם בתמונה) שמשולבת בהדר היא נטולת חובת תמלוגים על פי חוקי זכויות יוצרים. יש אתרים רבים שמציעים תמונות לשימוש חופשי (הנה אתר מצוין והנה אתר שמרכז אתרים מצוינים).

ד. הזוכה/זוכים יקבלו קרדיט על ההדר שלהם בתחתית הגלוב, ב-Footer (היכן שכתוב איפה הגלוב מאוחסן וכדומה). מעבר לזה הוא/הם יזכו בהערכתנו ותודתנו העמוקה. ברצינות!

ה. גולשים שאין מצב שלא ישלחו מתמודד לתחרות: מוסיף, ג'יובל ואבירם.

ו. גולשים שיש מצב שלא ישלחו מתמודד לתחרות אבל אם הם לא ישלחו נדאג לטפל בהם: דניאל, קבובים, הירנוט, לילה, צפריר, Xslf, עמרי, עומר וסטודנט חופשי.

ז. גולשים שיש מצב שלא ישלחו אבל זו תהיה הפתעה נעימה אם ישלחו: כל השאר.

שימו לב, אין כל הכרח להכין הדר שמזכיר את ההדר הנוכחי או שדומה לו.

May the best header wins.

62 מחשבות על “תחרות Header קבוע

  1. הכי טוב שהתחרויות האלה מתקיימות במהלך שבוע עבודה ולימודים – ככה יש לי המון זמן להכין הדר. :/
    לא, באמת – מה קרה לסופ"שים?

    טוב, כנראה שאני אצטרך להקריב שעות שינה יקרות מפז בשביל התחרות הזו…

  2. עומר – הערתך במקום. הסיבה פשוטה: בסוףשבוע נכנסים לגלוב פחות אנשים ורציתי שהתחרות תהיה חשופה לכמה שיותר מבקרים. בפעם הבאה אני מבטיח להתחשב גם בך 🙂

    עכשיו תפסיק לקטר ולך לעבוד.
    על ההדר, כן?

  3. שיעמם לי שם מאוד. התחתונים תפסו תחת, החולצות בכביסה והגרביים לא יודעים להעריך אומנות!

  4. אני שונא פלאש. הוא מעצבן לי את ה-adblock, שתוקע לו כל מיני לשוניות וצורח "תחסום אותי! תחסום אותי!".

  5. היי מאזינה – תודה ושמח שיצאת מהארון.

    עומרן – אנחנו פתוחים להצעות. כעיקרון אני מסכים שפלאש עשוי לסבך את העניינים אבל אם הוא מוצלח ולא כבד במיוחד – שווה לבדוק. ו-MRM צודק בקשר לסאונד. בלי.

  6. כדור: אם אתה משתמש באדבלוק זה לא בעיה של כולם, פלאש הוא תוסף תקני ואין שום מניעה להוסיף פלאש לאתר גם אם אתה לא אוהב את זה.

    חוץ מזה אפשר לחנך את האדבלוק שיפסיק לצעוק לגבי אתרים מסויימים אם אני לא טועה.

  7. אכן אפשר לחנך אותו* שיפסיק, אבל זה לא תמיד כל-כך טריוויאלי (ובפרט ב-adblock plus).

    ולגופו של עניין, לא הייתי מציין את זה אלמלא ידעתי ש(כמעט) כל משתמש פיירפוקס שמכבד את עצמו מתקין גם adblock, על אחת כמה וכמה גיקים מן הסוג שמבקר בגלוב.

    * את ה-adblock, לא את MrM

  8. אדבלוק הכי שווה, פשוט לוקחים את האתרים של החברות פרסום ומכניסים לפילטר, לא ראיתי פרסומת לפנטיום 3 עם כרטיס מסך מתקדם[FX5200] במחיר מבצע של 25 אלף שקל כבר שנים.

  9. אני מסכים עם 42. "הדר" וברבים "הדרים" זה דומה מדי ל"הֲדָרִים" (תפוזים, אשכוליות וכו'). ואם כבר הולכים על יידיש, אז שיהיה העדער, לא הדער (ובטח שלא העדר, כי אז יחשבו שאנחנו נגררים אחרי כל העדר).

    (עכשיו תגידו שאני לא קרציה)

  10. עומר – מחר בבוקר אעשה סיכום ביניים אבל חשיפה של כל ההדרים תעשה בבת אחת ביום רביעי בבוקר (שריינו לעצמכם את התאריך ואת השעה – בסביבות 09:30).

    צפריר וצ'וקי – קיבלתי! תודה!

  11. אה, לא.

    אנגלית: Header

    AHD*: hdr

    עברית: הֵדֶר

    יידיש-דמיקולו: העדער

    * בתקווה שהגלוב יודע איך להציג תמונות בתגובות. אם לא – חבר הנאמנים מוזמן לקצץ את המיותר.

  12. הלו! ביום רביעי חמישי אני בטיול יחידה! מה זה פה?! למה כל הדברים החשובים קורים כשאני לא נמצאת?! אני תכף מצליפה במישהו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *