יש בזה היגיון והנושא נבדק

חברות הסלולר עשויות למצוא עניין ברכישת פורטלים באינטרנט. כך מגלה מנכ"ל של חברת סלולר גדולה בשיחה ל-TheMarker. "אנחנו לא מוציאים זאת מכלל אפשרות. יש בזה היגיון, והנושא נבדק", אומר אותו מנכ"ל.

(מנכ"ל של חברת סלולר גדולה מגלה לטוש)

ערוצי הטלוויזיה עשויים למצוא עניין ברכישת קומדיות, כך מגלה מנכ"ל של אחד מערוצי הטלוויזיה הגדולה בשיחה עם ג'וני דו. "אנחנו לא מוציאים זאת מכלל אפשרות. יש בזה היגיון, והנושא נבדק", אומר אותו מנכ"ל.

(מנכ"ל של ערוץ טלוויזיה גדול מגלה לג'וני דו)

תחנות הרדיו עשויות למצוא עניין ברכישת חברות שמתמחות בשידור באינטרנט, כך מגלה מנכ"ל של אחת מתחנות הרדיו הגדולות בשיחה עם מוסיף. "אנחנו לא מוציאים זאת מכלל אפשרות. יש בזה היגיון, והנושא נבדק", אומר אותו מנכ"ל.

(מנכ"ל של תחנת רדיו גדולה מגלה למוסיף)

חברות תוכנה עשויות למצוא עניין ברכישת חברות תוכנה קטנות יותר, כך מגלה מנכ"ל של אחת מחברות התוכנה הגדולות בשיחה עם ר"ש. "אנחנו לא מוציאים זאת מכלל אפשרות. יש בזה היגיון, והנושא נבדק", אומר אותו מנכ"ל.

(מנכ"ל של חברת תוכנה גדולה מגלה לר"ש)

גלובים עשויים למצוא עניין בציטוטים סתומים, כך מגלה יו"ר של אחד מהגלובים הגדולים בשיחה עם תמר. "אנחנו לא מוציאים זאת מכלל אפשרות. יש בזה היגיון, והנושא נבדק", אומר אותו יו"ר.

(יו"ר של גלוב גדול מגלה לתמר)

12 מחשבות על “יש בזה היגיון והנושא נבדק

  1. רגע, שאני אבין. אתה רומז שיכול להיות שמישהו חושב שזה נורא גזעי וצעיר לזרוק מילים שקשורות לרשת האינטרנט ? אתה רומז שיש מצב שמישהו מנפח בועה?

  2. או שמישהו מנסה לסמן למישהו שהבוס שלו הולך להיות אותו המישהו (הראשון, לא המישהו עצמו).

  3. אולגרכים יהודים עשויים למצוא עניין ברכישת מפלגות. כך מגלה איש עסקים עשיר ונדבן שקשור לספורט, פילנתרופיה, סחר ביהלומי דמים והלבנת הון בעקבות פגישה לילית עם עוד אחד שרוצה להיות ראש ממשלה. “אנחנו לא מוציאים זאת מכלל אפשרות. יש בזה היגיון, והנושא נבדק, בלאט”, אומר אותו אוליגרך.

    (קולומבוס מגלה את אמריקה)

  4. ג'יובל, אני יכולה לשלוח אליך את מיטב יועצי התקשורת / היועצים הפוליטים / כמה אקדמאים חצי מגניבים שיסבירו לך כמה פורטלים זה ה-דבר הבא שכולם יעשו. באותה הזדמנות הם גם ישמחו להבהיר לך כמה זה חשוב לקחת 3 מתמחים בשכר רעב שיכתבו עבורך בלוג אישי מהלב. "בלוגים זה ה-דבר הבא. כל הצעירים האלה רק יושבים כל היום ברשת האינטרנט הזאת וקוראים את מה שאוסף של דיכאוניים חסרי חיים ובעלי בעיות חברתיות אומרים להם שחשוב… אה, אמרתי קודם שפורטלים זה ה-דבר הבא? אממ… פורטלים זה ה-דבר הבא, בלוגים זה ה-דבר להכנס לראש של הצעירים"

    נו באמת.

  5. לי יותר נשמע "הגיוני":

    חברות הסלולר עשויות למצוא עניין ברכישת פורטלים באינטרנט. כך מגלה מנכ”ל של פורטל גדול בשיחה ל-TheMarker. “אנחנו לא מוציאים זאת מכלל אפשרות. יש בזה היגיון, והנושא נבדק”, אומר אותו מנכ”ל.

    (מנכ”ל של פורטל גדול מגלה לטוש)

    (יובל, תוכל למחוק את התגובה הקודמת שלי? תודה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *