אוהבים את זה פריך

אחת הבעיות המרכזיות של עולמנו כיום היא, שאכילת דגני בוקר היא מירוץ נגד הזמן. מהרגע שמוסיפים את החלב, הדגנים מתחילים להתרכך עד שהם הופכים לדייסה בלתי מזוהה, שאפילו ילדים רעבים באפריקה™ לא היו מוכנים לאכול. המצוקה היא קשה.

אבל עכשיו יש פתרון: קערת דגנים מהונדסת, בעלת השם הסקסי Eat Me Crunchy, שומרת את החלב באזור מיוחד בתחתית, ורוב הדגנים נמצאים יבשים, מעל החלב. יש אזור קטן בו הדגנים מתערבבים עם החלב, ולשם מכניסים את הכף.

מדובר באחת ההמצאות הגאוניות ביותר של זמננו. בנוסף, אף יפני אינו מעורב בעניין. היו"ר בהלם.

(דרך בוינגכפול, דרך זיגמונדו)

14 מחשבות על “אוהבים את זה פריך

  1. הכרתי מישהי שהייתה משרה תערובת של דגנים וגרנולה בחלב למשך שעות רבות בדיוק כדי לקבל את הדייסה המגעילה הזו. מילא כשהיא הייתה עושה את זה בצבא, שם הייתה מצוקת מזון ומצוקת דברים מעניינים לעשות, וההמתנה לדייסה הייתה הדבר הכי מרגש במשמרות שלה. אבל היא הייתה משחזרת את התעלול הקולינרי המתואר גם בחופשות בבית, לאימתם של כל הסובבים אותה.

    אבל הייתי היא הייתה צעירה, וזה עבר לה.

  2. אז עכשיו אני צריך לחפור עם הכף כדי להגיע לחלב? תודה אבל אני מעדיף את הקערה הישנה והטובה, גם ככה אלה אם כן מפריעים לי כל מיני אנשים שממש דחוף להם שברגע שאני גומר למזוג שאני ילך לעשות דברים, אני גומר את הקערה השנייה לפני הזמן שהראשונה אפילו מתחילה לחשוב על להפוך לדייסה מגעילה…

    מה שכן, זרקתי כבר הרבה קערות כאלה בדיוק בגלל הגועל נפש הזה…. אבל תמיד אפשר פשוט לשים עוד, זה שווה את זה.

  3. זה מזכיר לי סיפור שקראתי לפני שנים רבות באיזה עיתון, על מישהו שהחליט לערוך לזוגתו ארוחת בוקר רומנטית באמבטיית חלב. היתה חתיכת הפקה, הוא סחב המון שקיות חלב, מילא את כל האמבטיה, ואחרי שהם נכנסו, פיזר סביבם הרבה מאוד דגנים. רק מה, שכח לקחת בחשבון את מקדם ההסתמרטטות, וארוחת הבוקר הרומנטית הפכה להתפלשות בבוץ-דגנים.

    חוצמזה, השיטה שלי יותר פשוטה וזולה: דגנים בקערה, חלב בכוס, מערבבים בפה.
    🙂

  4. או שפשוט תניחו לדגני הבוקר המעפנים ותעברו לאכול קפטן קראנץ'. אגב, כשעבדתי עם ילדים אמריקאים הם היו שמים כמות ממש קטנה של חלב בקורנפלקס שלהם ובכל זאת בסוף הארוחה הם היו משאירים שלולית נאה של חלב בקערית. כנראה שיש דברים שצריך להיות אמריקאי כדי לדעת לעשות אותם.

  5. היצרנים פשוט מזלזלים. מה הבעיה לייצר דגנים במידות פריכות שונות ולסמן אותן על הקופסה כמו שעושים עם קרם הגנה, וכך כל אחד יוכל לאכול את הדגנים שלו כשהם במידת הסמרטוטיות החביבה עליו.

  6. בכל חיי ראיתי רק דבר אחד שהיה גאוני יותר מהקערה הזו, וזו העצה המ-ד-ה-י-מ-ה, חוסכת הזמן, מעלת מקדם היעילות של חייכם (וחוסכת הטיולים דרך מדינות עוינות) הבאה

  7. דרדרפת – עצה מעולה, אני מעריך שבזכותה אוכל להספיק 20% יותר עבודה בכל יום, לרדת במשקל, למצוא כלה, להרוויח מליונים בסטארט-אפ, לנסח הסכם שלום עם איראן ולהאכיל את רוב הילדים באפריקה. בקורנפלקס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *