למצוא את ז'יגוז'יז'ה

לכולם זה קורה. התלבשתם, אכלתם, אתם מוכנים ליציאה ואז אתם מתחילים לחפש את המפתחות של הבית, של האוטו, של חביתוש. בעיה! לא מוצאים! ובכן, הסירו דאגה מלבכם, ליפנים יש פתרון.

מסתבר שהגאונים פיתחו משקפיים מיוחדים. וכך זה עובד: מעל עדשה אחת מותקנת מצלמה. המצלמה מצלמת את החדר. בכל פעם שהמצלמה, כלומר המשתמש, מתמקד באובייקטי כלשהו, נניח טלפון סלולרי, הוא צריך לומר בקול רם "טלפון סלולרי!" (או ביפנית: זי'גוז'יז'ה!). המשקפיים מקליטים את המידע. ואז, בפעם הבאה כאשר אתם מחפשים את הטלפון הסלולרי, אתם מרכיבים את המשקפיים, המצלמה מצלמת את החדר וכאשר היא נתקלת בטלפון הסלולרי או במשהו שדומה לו, המשקפיים מציגים את המידע על צג קטן שמורכב על העדשה השניה.

מישהו אמר גוגל ביתי? מישהו אמר חיפוש מותאם אישית? מישהו אמר היפנים האלו, לא ברצינות. באמת! נו באמת ברצינות. אני לא צוחק! זה אמיתי! לא מאמינים? איזה אינטרס יש לי לעבוד עליכם? הגיע הזמן שתתחילו לתת בי אמון. הם ממש לא שפויים. זו לא בדיחה. מתחיל

(תודה למומי והחתול על הקישור)

12 מחשבות על “למצוא את ז'יגוז'יז'ה

  1. אני יכול לחשוב על כמה תקלות משעשעות שיכולות לקרות עם המשקפיים האלו.
    אולי אפשר לחבר את המשקפיים האילו לטוויטר ואז החברים שלי ידעו בכל זמן נתון על מה אני מסתכל.

  2. בלונדינית – הסירי דאגה מליבך. בשלב השני זה כבר יוטמע בתוך העין.
    (מה, לא מרגיע?)

  3. סתם נזכרתי בכך שפעם היה טרנד (בשנות השמונים קראו לזה מודה) עם מחזיק מפתחות שהיה עונה לשריקה. לכולם היה כזה.

  4. הדבר המעניין הוא שנדמה שחצי מהרעיונות להמצאות המטורפות הללו שאובות מסרטי מדע בידיוני ישנים (או חדשים) או אפילו מסרטי קומיקס. המציאות מסתבר לא מבקשת את הדברים האלו. נניח וידיאופן – זה לא תופס, לא רוצים דבר כזה.

    מה אתם אומרים על שעון טלפון סלולרי בסיגנון דיק טרייסי? ילך או לא ילך? (מישהו אמר מודו?)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *