חרא על הפרצוף של עמיר פרץ

ה-6 בדצמבר 2012. "כלכליסט":

"מאז פרסום תוצאות הפריימריז ביום שישי דרש פרץ מיחימוביץ' להתחייב בפומבי לכך שלא תשב בממשלה אחת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. יו"ר המפלגה סירבה להצהיר זאת באופן חד משמעי ופרץ בתגובה הודיע כי מבחינתו ישיבה בממשלה כזו היא קו אדום".

אין לי ציפיות מציפי לבני. כתבתי פוסט שמסביר מדוע אסור להצביע לציפי לבני, הגברת הנקייה, שהכריזה שהיא תחליף את ביבי נתניהו ואז מיהרה לזחול ראשונה לממשלה שלו. אין לי מילה טובה להגיד על לבני כי אין בתוכה כלום. היא ריק. כל שיש לי זה בוז מוחלט כלפי כל מי שהצביע לה.

אבל על עמיר פרץ דווקא היו לי כמה מילים לומר כיוון שתמיד הרגשתי שהוא מייצג משהו. מייצג איזושהי תפיסה סדורה, מוצקת ואידאולוגית ביחס למדיניות כלכלית, ביחס לאדם העובד, ביחס לאופן שבו המדינה צריכה לטפל באזרחיה. אפשר להסכים ואפשר לא להסכים, אבל לפחות יש לו איזושהי תפיסת עולם. 

ובכן, אותו עמיר פרץ, עזב את מפלגת העבודה מכיוון, כך הוא הסביר, שיושבת הראש שלו, שלי יחימוביץ, סירבה להתחייב בפומבי שלא תשב בממשלה אחת עם ראש הממשלה נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו. אני עובר ללבני, הוא הסביר כי פה מצאתי אידאולוגיה, כי פה מצאתי עמוד שדרה, כי לבני "הצהירה עם הקמת המפלגה החדשה כי היא מתחייבת להמליץ לנשיא להטיל על מועמד מתוך גוש המרכז-שמאל את הרכבת הממשלה", הוא הבהיר לכל מי שרק רצה לשמוע.

והנה העמיר פרץ הזה שורץ עכשיו כמספר שלוש של ה-תנועה, שזחלה על גחונה כדי לקבל תיק בממשלת נתניהו.

כן, זה עמיר פרץ, שהצהיר מיד אחרי שעזב את מפלגת העבודה כך:

לאחר שהטיל את הפצצה הפוליטית, שלפיה הוא עורק ממפלגת "העבודה" אל רשימתה של ציפי לבני, "התנועה", הגיע מי שהיה מספר שלוש במפלגתה של יחימוביץ' לאולפן חדשות 2, וציין באופן מפורש כי ביתו הפוליטי החדש לא ייכנס לממשלתו של בנימין נתניהו.

בהמשך הוסיף:

"ציפי לבני סירבה להכנס לממשלת נתניהו ואני מאמין לסולם הערכים שלה. אני אומר באופן מפורש כי לא נשב בממשלה שכזו".

חרא על הפרצוף שלך, עמיר פרץ. חרא על סולם הערכים שלך ושל ציפי לבני, חרא על שניכם ביחד.
אפס מאופס.

19 מחשבות על “חרא על הפרצוף של עמיר פרץ

  1. שלמה (1): לא צריך כישרון כלשהו כדי לפרק אנשים ללא עמוד שדרה מוסרי או אידאולוגי, שלא מייצגים שום דבר חוץ מאשר את האגו הנפוח שלהם. נותנים להם תיק והם באים.

  2. והמעבר ממפלגת העבודה למפלגת התנועה, ימים בודדים לאחר פריימריז בו עשרות אלפי אנשים הצביעו עבורו בהיותו גם ראש מחנה שאישים אחרים הלכו אחריו, האם אין בכך מעשה פגום בלשון המעטה?

  3. היה ברור שהיא תיכנס לממשלה ולא צריך להיות גאון כדי להבין את זה.

    באשר לעמיר פרץ: הוא דרך משלי יחימוביץ' להתחייב שלא תיכנסה לממשלה אבל לא דרש את זה מציפי לבני.

    זה ברור למה.

  4. כדאי לעדכן שככל הנראה הוא בכלל לא ידע מההסכם על פי טל שניידר – "תוספת עדכנית לפוסט: ח"כ עמיר פרץ לא היה בסוד העניינים והוא ועוזריו למדו על עצם קיומו של ההסכם ועל חתימתו מכלי התקשורת. ח"כ ציפי לבני לא עדכנה על המגעים ובטח לא על ההגעה להסכמה". לא שזה מוסיף לו הרבה כבוד

  5. חיים (7):
    א. אני לא מאמין.
    ב. אני הייתי מתייחס במעט זהירות לדיווח של שניידר, אותה שניידר שטוענת שההסכם של לבני עם נתניהו "מהווה תעודת כבוד ללבני".
    ג. אם זה נכון, כנראה שלא רק אני חושב שפרץ הוא אפס מאופס, גם לבני חושבת כך.

  6. הסבר אלטרנטיבי:

    מאז פרסום תוצאות הפריימריז ביום שישי דרש פרץ מיחימוביץ' להתחייב בפומבי לכך שלא תשב בממשלה אחת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

    כמדומני, ליברמן לא יהיה חבר בממשלה הבאה וכפי שכבר נכתב לעיל, לבני אינה יחימוביץ'. לכן אין כאן הפרת הבטחה.

    בכל מקרה, הוא פוליטיקאי ו"גמישות" מהסוג הזה היא עניין מקובל בפוליטיקה הישראלית.

  7. אלעדי,
    גמישות כזו היא עניין מקובל בדיוק בגלל שלא מספיק אנשים קמו ואמרו "חרא על הפנים של כולכם!".

  8. כדאי להזכיר לטובה את בנט ולפיד.
    אפשר היה לחשוב ששניהם, חסרי נסיון פוליטי וחוששי-אופוזיציה, ינוסו מיד אל הקואליציה. במקום זה, קיבלנו זוג שממש דורש לדבר על נושאים אמיתיים ולא רק על חלוקת תיקים.

    מפתיע לטובה 🙂

  9. היכולת של בני האדם לשכוח ולהגיש את הלחי השניה נקראת הישרדות. התסכול והזעם שלך מבוססים, אבל לא מייצרים שינוי. הדיסוננס קיומי – להאמין במפעל הציוני ולחיות את הדעיכה שלו בלי לקום ולברוח.

  10. עכשיו מה שמצחיק פה הוא שאתה היית בעד עמיר פרץ מן ההתחלה.
    כי הוא איש של אידיאולוגיה של האדם העובד ובכלל לא גרם לדרדור האדם העובד בתקופת היותו יו"ר ההסתדרות(ע"ע עובדי הקבלן)

  11. אבל על עמיר פרץ דווקא היו לי כמה מילים לומר כיוון שתמיד הרגשתי שהוא מייצג משהו. מייצג איזושהי תפיסה סדורה, מוצקת ואידאולוגית ביחס למדיניות כלכלית, ביחס לאדם העובד, ביחס לאופן שבו המדינה צריכה לטפל באזרחיה. אפשר להסכים ואפשר לא להסכים, אבל לפחות יש לו איזושהי תפיסת עולם.

    SRSLY?

    זה הוכח כשקר עוד כשהוא ערק מהעבודה.. רגע.. כשהוא פתח במלחמה בלבנון… רגע… כשהוא נכנס לממשלת ימין כלכלי… רגע… כשהתמנה לשר בטחון…

    בוקר טוב. פרץ מייצג דבר אחד: הרצון לכבוד ושררה. זהו. וממה שאני מרגיש ורואה הוא מעולם לא יצג משהו אחר.

  12. לחיים (7): תצא מהנאיביות.
    1. אין סיכוי שהוא לא ידע על המו"מ.
    2. כמו שזה נראה הוא בעצמו ביקש להדליף לתקשורת כאילו לא ידע מההסכם על מנת להציג את עצמו בצורה טובה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *