יום האורגזמה הבינלאומי

אריקול שלח לאימייל הסגול עם הנקודות הצהובות את הקישור הזה שמזמין את כל הגברים והנשים באשר הם להצטרף ליום האורגזמה הבינלאומי שיתקיים ב-22 בדצמבר (נא לכתוב ביומנים).

המטרה של היום, שאני מניח שאין צורך להרחיב את הדיבור על מה הוא כולל, היא "לשנות את שדה האנרגיה של כדור הארץ באמצעות אנרגיה אנושית גדולה ככל הניתן". אבל לא, לא מדובר בעוד חבורת מטורללי ניו-אייג'. למארגני היום יש מטרות פוליטיות: למנוע את התחמשותה של אירן ובאופן כללי להרגיע את המצב במפרץ הפרסי. מסתבר שסינכרוניזציה של אורגזמות מאפשרת את זה. אתם מזדיינים פה, והאירנים יפסיקו להזדיין שם.

אריקול מוסיף:

מה יהיה היום הבא? יום המין האנאלי למען כינון דמוקרטיה צודקת יותר בעיראק נשמע לי סבבה

16 מחשבות על “יום האורגזמה הבינלאומי

  1. כי לי היה כתוב בהורוסקופ שהפנויים שבין בני/בנות המזל שלי צריכים לנקוט יוזמה בתחום הזוגי השבוע. אתם חושבים שלזה הם התכוונו?

  2. דנדוש, מניעיו של הכותב ברורים, הוא גבר.
    וגם רציתי לשאול: בהורוסקופ היה כתוב השבוע שבני/בנות המזל שלי שהם פנויים צריכים לקחת יוזמה ולהציע למי שהם מעוניינים בו. אתם חושבים שיום האורגזמה הבנ"ל זו יוזמה???

  3. אוי, קצת מביך. גם משתמש אנונימי זה אני וגם הגלוב פרסם את התגובה שלי בדיליי של חצי שעה בערך, ככה שיצא שכתבתי אותו דבר פעמיים. אופס…

  4. יהונתן אם זה אפשרי על פני כדור הארץ אז זה "כדרך הטבע" כי מה שלא בדרך הטבע לא קיים זה מין דבר כזה שניתן להסיק אותו מעצם הביטוי בפן החיובי שלו: "כדרך הטבע" זה כנראה כדרך הטבע שאנשים מזיינים בתחת בדיוק כשם שזה כדרך הטבע שאנשים אחרים מזיינים את השכל לאלה שאוהבים בתחת ואני אומר לך את זה באהבה והערכה כדרך הטבע

  5. מוסיף,
    אחת הבעיות עם החמור הוא שהוא הוריד במקום את בוראט סרט על אנשים שמזדייניזם שלא כדרך הטבע.

    ול10,
    לא התכוונתי לזה בצורה הזו, זו פשוט הגדרה מכובסת למין אנאלי, שלא ראוי שיכתב בגלוב לכל המשפחה.

  6. פינגבק: שווה קריאה ~
  7. מזכיר לי איזה פוסט שהופיע בגלוב לפני כמה זמן, באותו יום של הטישרטים, על לבוא להצטלם באיזה גן עדן ערומים למען השלום העולמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *