דרוש: בית בשביל עמדת מחשב

משתמשים רבים מבלים מול המחשב שעות ארוכות ולכן עמדת המחשב צריכה להיות נוחה עד כמה שניתן אבל נראה שבאופיס דיפו לקחו את הרעיון הזה, שלוש מאות וחמישים צעדים קדימה.

בהודעה לעיתונות של הרשת מסופר על "עמדת עבודה ארגונומית ואורטופדית שמדהימה את עולם משתמשי המחשב, פיתוח מהפכני לישיבה נוחה בסביבת עבודה עם מחשב, שילוב של חדשנות, פרקטיקה ועיצוב". מדובר ב"נטרון" פיתוח ישראלי מהפכני שמספק:

עמדה ורסטילית לעבודה ופנאי בהתאמה אישית ע"י כוונון חשמלי בעלת 5 מנועים חשמליים ושלט. העמדה מאפשרת מגוון תנוחות ישיבה, שכיבה ומה שביניהן. בנוסף לישיבה הארגונומית, ניתן לכוונן את כל מרכיבי הנטרון בהתאם לנוחות המשתמש וליהנות מעיסוי מפנק לגב התחתון שניתן ע"י מערכת עיסוי מיוחדת.

הייתי שמח לדעת מה יש בין ישיבה לשכיבה: כריעה? עמידת ראש? זחילה? עוד נכתב כי:

העמדה פותחה בעצה אחת עם אורטופד וכירופרקט מומחה שהביאו לתוצאה הסופית: זווית הישיבה של המושב דומה למטוסי קרב, ומפחיתה בכך את הלחץ על עמוד השדרה הצווארי ועל עמוד השדרה הגבי, ולכן מאפשרת ישיבה לאורך זמן.

תגידו לי אתם בעצת מי פותחה העמדה הזו, שמחירה 7,000 שקל. אומר זאת אחרת: מי שקונה את המפלצת המכוערת והבלתי אפשרית הזו לא סובל מכאבי גב, אלא מבעיות אחרות לגמרי.

41 מחשבות על “דרוש: בית בשביל עמדת מחשב

  1. אני עוד מחפש את שאר מטוס הקרב שמחובר לעמדה… תגידו, איך נכנסים/יוצאים מהעמדה? צונחים מלמעלה?

  2. השלב הבא יהיה הוספה של מכשירי כושר לתוך הנטרון.
    הרי לאט לאט כל הדברים משתלבים למכשיר אחד משוכלל.

  3. צור- אני לא חושב שהצרכן היעודי של המכשיר הזה יחפוץ במתקן כושר, אלא יעדיף מנגנון ניתור גלי אלפא מהמח שיזמין אוטומטית פיצה עם הופעת הסימנים הראשונים למאנצ'יז.

  4. רועי – זה בהחלט מזכיר את הכיסאות האלה שנולדים עליהם, אבל איך אמא שלה נכנסה?

  5. לא הבנת, אנונימי. הגברת הזו נולדה במקום שבו מקובל ללדת ילדים בתרבות שממנה היא מגיעה. ואז לקחו אותה, בעודה בת יומה, ושמו אותה על הכיסא הזה. אותה ואת הכסא סגרו בחממה עם תנאי גידול אופטימליים למשך 30 שנה, ואז נכנסו, צילמו, et voila.

  6. רועי שב"א – זה מתחיל להזכיר לי את הכיסאות שמיילדים עליהם.

    אלון – את האזיקים אני יביא כבר.

  7. בחיי, היה פרק בסאות'פארק שגריסון המציא כלי תחבורה חדש שמונע ע"י מה שנקרא בעגה המקצועית blowjob . זה בדיוק אותו דבר רק ללא ההנעה.

  8. זה מגיע עם ביקורת וצילום חינם במכון השיניים של אופיס דיפו. נא להגיע עם העמדה.

  9. כן.
    כזה.
    ליום ההולדת הבא שלי.
    תודה.
    🙂

    (רק צריך לזכור לקנות כרטיס מסך שתומך בשלושה מסכים, שלי תומך רק בשניים כרגע).

  10. רק להתקין סטיק ודוושות, והרי לכם סימולטור טיסה. ראיתי דברים דומים בתערוכת הCES בלאס וגאס שעולים פי שלושה.

    האמת שזה נחמד, אבל למי יש חדר פנוי בבית רק בשביל הצעצוע הזה, גם אילו היה זול? אולי נראה את זה בכמה מקומות עבודה עם מזומנים מיותרים לאבזור חדר המשחקים או המועדון.

  11. ראיתי כזה בספייס, אמרו 2000 דולר. אמרתי לעצמי שאני יכול לבנות אחד לבד בכמה, 100 דולר? (מצטער על הציטוט הלא מדוייק בעליל, אבל זאת הסוציאציה הראשונה. כסא צעצוע מין).

  12. במבט ראשון זה נראה כמו מכשיר מולטי-ארוגזמי לאישה המשוחררת.
    במבט שני זה בטוח מכשיר מולטי אורגזמי לאישה המשוחררת.
    תחשבו על כמויות הזמן הפנוי שהאישה תקבל מבעלה שזה הרגע התיישב בכורסת המשחקים הזו..שגר ושכח קלאסי.

  13. הדבר הזה נראה הרבה יותר מכוער במציאות, מזכיר קצת כיסא של רופא שיניים שהתקינו עליו מסך.

  14. העיצוב של הקשקוש הזה לדעתי לא מקרי. בהרבה סרטי מדע בדיוני רואים כעמדות עבודה עתידניות דברים דומים – אלא ששם הם גם מרחפים באוויר…

    יותר מכל, הדבר הזה מזכיר לי כיסא של רופא שיניים, וככזה זהו מושב שאם אשב עליו אפתח חרדת נפילה מתמדת. אבל זה ארגונומי, אז מי אני שאתווכח?

  15. I have a friend who has bought this and I'll try and check it out for myself. The thing is that I have read about ergonomics and this actually is a good seating position.

    I might just get one for myself if this turns out to be as comfortable as they say it is.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *