להלן הודעה לעיתונות. אני מבקש מכולכם לשבת. אם במקרה אכלתם לפני כמה דקות, עברו לפוסט הבא. תודה.
לראשונה בישראל, סדרה סלולרית מוקומנטרית מתוסרטת בכיכובה של דנה אינטרנשיונל. הסדרה תימשך שבועיים שלמים ותתעד את הזמרת 24 שעות ביממה, בכל מצב ובכל חדר, בדירה בה היא תיסגר ותשודר ללא הפסקה בערוץ סלולר יעודי בדור ה-3 של סלקום.
דיוות העל, דנה אינטרנשיונל, תאפשר למצלמות לתעד את חיי הזוהר הדקדנטיים שלה. הסדרה המוקומנטרית, תתעד את הזמרת בכל רגע ביום ותשודר במשך שבועיים בערוץ סלולרי בסלקום – ערוץ המשדר ללא הפסקה 24 שעות ביממה.
הסדרה תספק ללקוחות סלקום "הצצה" לתוך חייה של דנה: החל מרגעי היקיצה הטרוטים ועד שמגיע הזמן לישון, אם בכלל… דנה, כיאה לאדם שנסגר מאחורי סורג ובריח, תחיה תחת חוקים מגבילים – חלקם יעזרו לה לשמור על שפיותה וחלקם ידאגו שהיא לא תשכח לאבד אותה:
• דנה תצולם ללא הפסקה, בכל חלקי הבית, כולל המקלחת והמיטה.
• בכל יום, תורשה דנה להכניס אל הדירה גבר אחד למעין "דייט" עם הדיווה, על מנת לאפשר לצופים לחוות את הדנה הרומנטית של מאחורי הקלעים.
• לדנה יוענקו אך ורק 5 דקות של שיחת טלפון ליום ו- 10 דקות של צפייה בטלוויזיה בערוצים דוברי שפה זרה שדנה לא דוברת…
בנוסף לשידור הרציף במשך 24 שעות ביממה, מידי יום יעלה לפורטל הסלולרי של סלקום סיכום יומי בן 4 דקות על אירועי היום בבית של דנה.
בעקבות הממממ הדבר הזה, יש לי כמה שאלות.
1. אני רוצה להכיר, באמת רוצה להכיר, אני רציני – אני ממש באמת רוצה להכיר, את הבנאדם שרוצה לראות את "חיי הזוהר הדקדנטיים" של דנה אינטרנשיונל, 24 שעות ביממה במשך שבועיים. אני ממש מעוניין להכיר אותו. אם אתם מכירים את הבנאדם שחושק במוצר הזה, אנא שלחו לי את פרטיו אני רוצה לדבר איתו. באמת!
2. מדוע מי שכתב את המילה "הצצה" שם אותה במרכאות? כי מה? כי זו הצצה במרכאות? כי זו לא הצצה? כי זו יעני הצצה? מה המשמעות האקזיסטנציאלית של המרכאות? וישנן עוד מרכאות שמקיפות את המילה "דייט" שלפניה נכתבה המילה – מעין. זהו מעין "דייט". כלומר זהו שימוש כפול במרכאות כפולות מה שהופך את ההודעה הזו להודעה מרכאתית בריבוע. ""כבוד!"".
3. האם העובדה שדנה תצולם בכל חלקי הבית, כולל המקלחת והמיטה, אומרת שעם קצת מזל, מי שיתחבר ברגע הנכון לסדרה המוקומנטרית (הא??) יוכל לצפות בדנה אינטרנשיונל מחרבנת?
4. עדי כהן, סמנכ"ל סלקום מצוטט בהודעה לעיתונות כמי שאומר: "סלקום… הכריזה בימים אלה על רצונה להתבסס כמותג מדיה ותוכן מוביל אשר תציע ותייצר ללקוחותיה תוכן איכותי שישודר במגוון ערוצים ופלטפורמות, ולא רק בסלולר… סדרת המקור דנה בהסגר היא צעד נוסף וחשוב בהפיכתה של סלקום למותג תוכן". האם מישהו בחברה לקח בחשבון שסלקום בדרך להפוך למותג התוכן המחורבן (ראו, בין השאר, סעיף 3) ביותר בישראל, או שמא זה לא משנה כל עוד תהיה מותג תוכן?
כתיבת תגובה