ומי ישמור על שפיותינו?

להלן הודעה לעיתונות. אני מבקש מכולכם לשבת. אם במקרה אכלתם לפני כמה דקות, עברו לפוסט הבא. תודה.

לראשונה בישראל, סדרה סלולרית מוקומנטרית מתוסרטת בכיכובה של דנה אינטרנשיונל. הסדרה תימשך שבועיים שלמים ותתעד את הזמרת 24 שעות ביממה, בכל מצב ובכל חדר, בדירה בה היא תיסגר ותשודר ללא הפסקה בערוץ סלולר יעודי בדור ה-3 של סלקום.

דיוות העל, דנה אינטרנשיונל, תאפשר למצלמות לתעד את חיי הזוהר הדקדנטיים שלה. הסדרה המוקומנטרית, תתעד את הזמרת בכל רגע ביום ותשודר במשך שבועיים בערוץ סלולרי בסלקום – ערוץ המשדר ללא הפסקה 24 שעות ביממה.

הסדרה תספק ללקוחות סלקום "הצצה" לתוך חייה של דנה: החל מרגעי היקיצה הטרוטים ועד שמגיע הזמן לישון, אם בכלל… דנה, כיאה לאדם שנסגר מאחורי סורג ובריח, תחיה תחת חוקים מגבילים –  חלקם יעזרו לה לשמור על שפיותה וחלקם ידאגו שהיא לא תשכח לאבד אותה:

• דנה תצולם ללא הפסקה, בכל חלקי הבית, כולל המקלחת והמיטה.

• בכל יום, תורשה דנה להכניס אל הדירה גבר אחד למעין "דייט" עם הדיווה, על מנת לאפשר לצופים לחוות את הדנה הרומנטית של מאחורי הקלעים.

• לדנה יוענקו אך ורק 5 דקות של שיחת טלפון ליום ו- 10 דקות של צפייה בטלוויזיה בערוצים דוברי שפה זרה שדנה לא דוברת…

בנוסף לשידור הרציף במשך 24 שעות ביממה, מידי יום יעלה לפורטל הסלולרי של סלקום סיכום יומי בן 4 דקות על אירועי היום בבית של דנה.

בעקבות הממממ הדבר הזה, יש לי כמה שאלות.

1. אני רוצה להכיר, באמת רוצה להכיר, אני רציני – אני ממש באמת רוצה להכיר, את הבנאדם שרוצה לראות את "חיי הזוהר הדקדנטיים" של דנה אינטרנשיונל, 24 שעות ביממה במשך שבועיים. אני ממש מעוניין להכיר אותו. אם אתם מכירים את הבנאדם שחושק במוצר הזה, אנא שלחו לי את פרטיו אני רוצה לדבר איתו. באמת!

2. מדוע מי שכתב את המילה "הצצה" שם אותה במרכאות? כי מה? כי זו הצצה במרכאות? כי זו לא הצצה? כי זו יעני הצצה? מה המשמעות האקזיסטנציאלית של המרכאות? וישנן עוד מרכאות שמקיפות את המילה "דייט" שלפניה נכתבה המילה – מעין. זהו מעין "דייט". כלומר זהו שימוש כפול במרכאות כפולות מה שהופך את ההודעה הזו להודעה מרכאתית בריבוע. ""כבוד!"".

3. האם העובדה שדנה תצולם בכל חלקי הבית, כולל המקלחת והמיטה, אומרת שעם קצת מזל, מי שיתחבר ברגע הנכון לסדרה המוקומנטרית (הא??) יוכל לצפות בדנה אינטרנשיונל מחרבנת?

4. עדי כהן, סמנכ"ל סלקום מצוטט בהודעה לעיתונות כמי שאומר: "סלקום… הכריזה בימים אלה על רצונה להתבסס כמותג מדיה ותוכן מוביל אשר תציע ותייצר ללקוחותיה תוכן איכותי שישודר במגוון ערוצים ופלטפורמות, ולא רק בסלולר… סדרת המקור דנה בהסגר היא צעד נוסף וחשוב בהפיכתה של סלקום למותג תוכן". האם מישהו בחברה לקח בחשבון שסלקום בדרך להפוך למותג התוכן המחורבן (ראו, בין השאר, סעיף 3) ביותר בישראל, או שמא זה לא משנה כל עוד תהיה מותג תוכן?

20 מחשבות על “ומי ישמור על שפיותינו?

  1. סלקום… תציע ותייצר ללקוחותיה תוכן איכותי שישודר במגוון ערוצים ופלטפורמות…

    תראה מה זה, במקום היחיד בטקסט בו נדרשו מרכאות, שכחו להוסיף אותן.

  2. אני גם לא חשבתי שמישהו יתעניין בזה עד שאתמול הגיעה בחורה למחשבים לשירות הציבור במקום עבודתי וצפתה במשך אחר צהריים שלם ובקולי קולות באח הגדול. היה עצוב לראות.

  3. נוחי יודע מכל העניין הזה?

    הם באמת חושבים שהם יכולים לייצר כוכבים, ליצור טרנד, ולמכור את הזבל הזה על גבי תשתית סלולרית במחיר שווה לכל נפש?

  4. אני חושב שיש שימושים יותר טובים לדנה אינטרנשיונל, עכשיו כשאנחנו יודעים שהיא מסוגלת לזכור תסריט של שבועיים שלמים (אני מניח שהיא לא תשב ותקרא את החלק הבא של התסריט של הסדרה המוקומנטרית וגם תעשה חזרות עליו תוך כדי שמצלמים אותה לאותה סדרה)…

  5. כמו שהדגיש omeran, זו תוכנית מוקומנטרית כלומר דוקומנטרית מזוייפית, היינו לא אמיתית. אגב, אם מחפשים דמות מומצאת ולא מציאותית, לא נראה לי שיש מישהו טוב יותר מדנה אינטרנשיונל.
    אגב (2), אני ממליץ בחום לצפות בסדרת הסרטים המוקומנטרים של קריסטופר גסט כמו this is spinal tap, best in show, a mighty wind ואחרים.

  6. 1) באמת, אבל באמת, שאתה לא רוצה להכיר את מי שחושק במוצר כזה. תאמין לי.
    2) המרכאות קיבלו את התפקיד של "לא באמת" (ראה ג'ון מקיין ו"בריאות האישה") ואי אפשר להתווכח עם העובדה שאם מישהו יודע שהוא מצולם ע"י 5000 מצלמות אנחנו לא מציצים לו, מקסימום צופים בו.
    3) אין סיכוי שתראה אותה מחרבנת אבל אני מתערב שנראה לפחות פעם אחת בריחת פיטמה שתעשה סערה בביצה מיד אחרי השידור של אלף הקדימונים הראשונים לפרק הזה.
    4) זה לא הפריע לשאר מותגי (עולמות) התוכן האחרים אז למה שזה יפריע לסלקום אם זה יביא כסף.

    חוץ מזה אני די בטוח שסלקום ימהרו להפיק סדרה דומה עם דוגמגישה פחות שנויה במחלוקת כי בלוטות ההומופוביה של האלו מסעיף 1 יתחילו לפעול די מהר.

  7. יובל, (אהם, סליחה, דוקטור יו"ר), אני הייתי בטוח שהפוסט הזה ייגמר בהצעה להפוך את הגלוב לריאליטי מוקומנטרי, עם מצלמפון שיעקוב 24 שעות ביממה אחרי היו"ר, מהרכיבה על האופניים בבוקר, דרך ההתבטלות מול הטלוויזיה, הטיפול במשפחה וכמובן – כתיבת פוסטים נוספים. כך נוכל ללמוד את הפסיכומקיה של היו"ר כשהוא כותב פוסט, אגב חרבון, ונראה את הארס-פואטיות שמאחורי הפוסטים הטובים ביותר.

    לחילופין, אפשר לעשות תחרות בין קוראי הגלוב, מי ימצא את הריאליטי הכי מופרך ומפגר, שנראה בשנה הקרובה בטלוויזיה (אם לא ראינו כבר).

  8. אני נזכר בהנאה בסרט """המופע של טרומן""" (זה לא באמת המופע שלו, אז הוספתי אקסטרה מרכאות) ואיך שכדי לצנזר חלקים לו הולמים היו גורמים לוילון להפריע לפריים ודברים דומים.
    מדהים איך סרט שמדמה תוכנית ראליטי הרבה יותר אמיתי מתוכנית ראליטי.
    אגב, אני חייב לשאול: האם האשם הוא בחברת הסלולר? אני הייתי מפנה את האצבע לצרכנים.

  9. הישג אחד יכול הטקסט הזה לרשום לזכותו:

    מעולם לא נראו "חיי הזוהר הדקדנטיים" של איזשהו מפורסתם כל-כך עלובים, עד כדי בחילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *